sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک پرزنتر موفق باید توان صحبت کردن به شکل صحیح را داشته باشد. راه های زیادی مثل دوره های آموزشی تقویت فن بیان وجود دارد که شرکت در این دوره ها پیشنهاد می شود. پرزنتر درکنار فن بیان خوب باید بدون خجالت و با اعتماد به نفس در مورد محصول صحبت کند تا پرزنت فروش به نتیجه مطلوب برسد.

 

آموزش تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • داشتن شناخت و تخصص مشاور فروش در اصفهان نسبت به محصول

درک فروش محصول از مهارت های مشاور فروش در اصفهان است. شناخت محصول منجر به فروش موفق آن می شود. برای ارائه جلوه زیبا و جذاب از محصول در ذهن مشتری، خدمات مشاوره فروش در اصفهان ترفندهایی ارائه میدهد و همچنین بخاطر شناخت محصولات می تواند ویژگی های مثبت محصولات را پررنگ تر کند که باعث ترغیب مشتری به خرید و در نتیجه فروش موفق و سودآوری می شود.

  • پیدا کردن مشتریان از راه های استراتژیکی از مهارت های مشاور فروش

استراتژی هایی توسط مشاوره فروش در اصفهان تنظیم می شود که با برنامه ریزی دقیق مشتریان را جستجو و پیدا می کنند. تکنیک های فروش گوناگونی وجود دارد که نسبت به محصول تفاوت دارد و مشاورین فروش خبره بهترین آن را بکار می گیرند.
 

 

خدمات مشاور فروش در اصفهان را در سایت سانسل دریافت کنید.

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در خرید حضوری بیشتر جذب مغازه هایی می شویم که ویترین جذاب و مرتبی دارند و برای تماشای ویترین فروشگاه های بهم ریخته و نامرتب رغبتی نداریم. عکس ها و چیدمان آن ها در صفحه اینستاگرام نقش ویترین مغازه ها را دارند. دوره های آموزش فروش در اینستاگرام علاوه بر زیبایی و چیدمان عکس ها بر کیفیت عکس ها هم تاکید دارد. زیرا یکی از ملاک هایی خرید اینترنتی باید داشته باشد این است که بتواند حس لمس جنس محصول، اندازه و... را به مشتری بدهد و اگر عکس ها بدون کیفیت باشند، این امکان را به مخاطبان نمی دهند. برای کسب نتیجه بهتر در این زمینه حتما نکات زیر را رعایت کنید:

به منظور اینکه مخاطب متوجه اعتبار و حرفه ای بودن شما شود، خودتان از محصولات عکس برداری کنید و از عکس های آماده اینترنت استفاده نکید.
برای اینکه مشتری بتواند دید بیشتری به محصول داشته باشد از زاویه های مختلف آن عکس بگیرید و پست مربوط به محصول را حالت آلبومی آپلود کنید.
برای جلب توجه مشتری حتما یک تم و استایل مشخص برای پیج خود در نظر بگیرید.
از مدل و اشخاص و یا محصولاتی مثل ساعت، لباس، کفش و غیره برای نشان دادن جلوه محصولات استفاده کنید.
از نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برای زیبایی و جلوه بیشتر عکس محصولات استفاده کنید.

 

تکنیک های آموزش فروش در اینستاگرام را در سایت سانسل مطالعه کنید.

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • شناسایی مشتریان بالقوه و معرفی محصول به آن ها به طوری که باعث افزایش میزان فروش شود.
  • مشاور فروش باید اهداف فروش را مشخص کند و نیازهای مشتریان را جمع آوری کند و نسبت به آنها شناخت داشته باشد.
  • در مصاحبه و استخدام نیروهای فروش همکاری داشته باشد.
  • مشاور فروش باید با توجه به بودجه سازمان محصولات را قیمت گذاری کند.
  • در جهت افزایش اعتماد مشتریان، پیشنهادهای کاربردی داشته باشد.
  • جایگزینی و بهینه کردن تکنیک های فروش فعلی با تکنیک های جدیدتر بر عهده مشاور فروش است.
  • مشاور فروش باید بتواند رفتار رقبا و بازار را بررسی و تحلیل کند.
  • کمک به کسب و کار در فروش تلفنی و اینترنتی.
  • مشاور فروش باید اصول فروش را آموزش دهد.

 

نکات کلیدی مشاوره فروش را از سایت سانسل دریافت کنید.

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

این دسته از افراد مخاطبین آموزش‌ فروش هستند:
کسانیکه در یک فروشگاه کار میکنند و برای معرفی محصولات خود با مشتریان از طریق تماس تلفنی در ارتباط هستند.
کسانیکه به صورت حضوری با مشتریان در ارتباط هستند.
کسانیکه از طریق بازاریابی تلفنی فعالیت میکنند
کسانیکه سرپرست ویزیتورها هستند در آموزش فروش و فروشندگی مدنظر اند.
کسانیکه عرضه محصولات و خدمات خاص را برعهده دارند.

 

تکنیک های موفق آموزش فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

اصرار به مشتری و قرار دادن آن در شرایطی که مجبور به خرید شود، در زمان گذشته بازدهی داشته اما در زمان حال این کار مشتری را از محصولات و خدمات شما فراری میدهد. به جای این کار با استفاده از جملاتی مثل کم بودن تعداد محصول یا قیمت محصول بعد از تخفیف، مشتری را به خرید ترغیب کنید. آموزش فروش تلفنی برای یادگیری این نکات و برای اینکه تبلیغات نتیجه عکس برای شما نداشته باشد، ضروری است.

 

آموزش رایگان مهم ترین نکات فروش تلفنی در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

برای ورود حرفه‌ای تر به این مدل از بازاریابی، بهتر است ابتدا با اصطلاحات آن آشنا شوید. در بازاریابی قیف فروش با 3گروه مخاطب روبه‌رو هستیم:

  • Leads: افرادی که تمایل به کسب و کار و خدمات دارند و یا همان سرنخ.
  • Prospects: مشتریانی که احتمال خریدار بودنشان بالا است.
  • Customers: مشتریانی که کالا و خدمات را خریده‌اند و واقعی هستند.

در فرآیند فروش از سرنخ تا خریدار واقعی راهی سخت و طولانی وجود دارد. همه افرادی که به تبلیغات واکنش نشان میدهند و یا ارتباط برقرار می‌کنند، جزء سرنخ‌ها هستند و در دهانه بزرگ قیف فروش قرار میگیرند. گروه دوم در نیمه قیف قرار می گیرند و تعدادشان از گروه اول کمتر است و شانس تبدیل شدن به مشتری واقعی را دارند. گروه سوم پس از فیلتر شدن به عنوان مشتری واقعی در قسمت باریک قیف قرار می گیرند.

 

 

آموزش نحوه ساخت قیف فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj