sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

۱۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درمناطق جغرافیایی مختلف، قواعد فروش تلفنی متفاوت است. برای مثال در آمریکا خدمات تفریحی و مسافرتی، خیریه و ادارات به فروش تلفنی وابسته هستند اما در ایران اینطور نیست و بیشتر کلاس‌های کنکور و خدمات بیمه از این روش استفاده می‌کنند.

 

دوره رایگان آموزش فروش تلفنی در سایت سانسل
 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در این قسمت از آموزش فروش صنعتی با مراحل فرآیند خرید در این زمینه با ما همراه باشید:

  • بیشترین توجه در تبلیغات فروش صنعتی به منطق مشتریان وابسته است.
  • اولویت خرید مشتریان قیمت محصولات نیست.
  • تیم خرید در فروش صنعتی پس از شناخت بازار هدف و نیاز مشتریان براساس اولویت اقدام به خرید می کنند.

 

مهم ترین ویژگی های فروش صنعتی در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

بهترین راه فروش در آمازون و کسب درآمد از این سایت خرده فروشی، افیلیت مارکتینگ است. تبلیغ کالا و خدمات و کسب کمیسیون بابت فروش آنها را افیلیت مارکتینگ می گویند. هیچ سرمایه ای  برای شروع به کار در افیلیت مارکتینگ آمازون نیاز نیست. 
انتخاب یک ویترین مناسب، نکته مهم در کار افیلیت مارکتینگ چه از طریق وب سایت آمازون و چه به واسطه وب سایت های دیگر است. به گروه محصولی که در آن زمینه فعالیت می کنید، ویترین گویند که انتخاب درست آن وابسته به علاقه شما و وضعیت بازار دارد. انتخاب ویترین هایی که رقابت در آن کم باشد، شانس موفقیت را افزایش می دهد. البته تنها میزان رقابت مهم نیست بلکه باید ویترینی را انتخاب کنید که در زمینه آن اطلاعات داشته باشید و به آن علاقه داشته باشید.

مرحله بعدی در این روش فروش در آمارون، راه اندازی یک وب سایت با انتشار محتوای مناسب و مداوم است. پس از انتخاب ویترین و راه اندازی وب سایت باید دائما محتوای یونیک درباره محصولاتی که قصد تبلیغ آن ها را دارید، منتشر کنید.
انتشار محتوا به دلیل اینکه باعث جلب مخاطب به وب سایت می شود، بسیار مهم است زیرا مخاطبانی باید باشند که محصول شما را خریداری کنند، در غیر این صورت کالایی نمی فروشید و کمسیون و درآمدی نخواهید داشت. برای تکمیل آموزش فروش در آمازون، این نکته را هم اضافه کنم که تا زمانیکه وب سایت شما رتبه بالایی در گوگل نداشته باشد و مخاطبان مناسب پیدا نکند، مورد تایید سایت آمازون نیست. حتی اگر فروش داشته باشید، باز هم نمی توانید از آمازون درآمد دریافت کنید.
پس از مرحله تایید وب سایت توسط آمازون، می توانید به تبلیغ کالاهای مرتبط با ویترین خود در آمازون بپردازید. با ورود و خرید مخاطب از طریق سایت شما، حق کمسیون دلاری به شما پرداخت می شود.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش در آمازون در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

بینش مشتری کمک می کند تا شرکت ها و فروشندگان سفر مشتری خود را رسم کنند و ایرادات آن را شناسایی کنند. از این طریق یک تجربه کاربری خوب به دست می آید. بینش مشتری کمک می کند تا از طریق سفر مشتری به آگاهی و فروش بالا دست یابید.
 

 

ویژگی های بینش مشتری B2b و B2C در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در نظر گرفتن پیشنهادات تک گزینه ای در فروش B2b اشتباه است. در این صورت با دو مشکل مواجه می شوید، اول اینکه مشتریان برای راه حل شما هیچ معیار و ارزشی قائل نمی شوند و دوم اینکه حتی اگر مشتری به فکر یک سرمایه گذاری عالی باشد، به یک راه حل سطح پایین محدود می شود.
اگر چند گزینه داشته باشید از پیشنهادات سطح پایین تا بالا، ارزش بیشتری برای مشتری فراهم کرده اید و باعث افزایش میزان فروش و سود شما می شود.

 

انواع استراتژی فروش B2b در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • آشنایی با زبان کشورهای مختلف باعث راحتی در برقراری ارتباط و بستن قراردادهای تجاری بهتر می شود.
  • تبلیغات برای فروش بین الملل در داخل و خارج باعث شناخنه شدن برند و در نتیجه موفقیت می شود.
  • وجود بازاریاب توانا در فروش بین الملل برای رسیدن به موفقیت، با اهمیت است. بازاریاب اگر توانا باشد می تواند با بهترین پاسخ ها در مذاکرات زمینه بستن قرارداد های فوق العاده را آماده کند.
  • شرکت در نمایشگاه ها و گردهمایی های تجاری و تخصصی برای رسیدن به موفقیت در فروش بین الملل بسیار مفید است زیرا باعث آشنایی با دیگر برندها و همچنین معرفی برند شرکت می شود.
  • افزایش دائمی کیفیت محصولات باعث رضایتمندی مشتری و در نتیجه عقد قرارداد های بیشتر و موفقیت در فروش بین الملل می شود.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش بین الملل در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

سادگی در تبلیغات و محتوا می تواند بهترین نتیجه را در پلن فروش مویرگی ایجاد کند. سعی کنید به چند پیام اصلی بازاریابی در تبلیغات خود پایبند باشید. پس از توسعه مخاطبان از این طریق، اطلاعات مستقیم دیگیری می توانید به آن ها بدهید که مجددا به سمت شما باز می گردد.

 

نکات طراحی پلن فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

تکنیک های فروشندگی جنبه آکادمیک و تئوری کمتری دارد و به نیازهای فروشندگان نزدیک است. در فروشندگی نمی توان یک شبه حرفه ای شد، زیرا یک هنر است که به تمرین نیاز دارد. از مهم ترین مهارت هایی که یک بازاریاب باید داشته باشد، داشتن تکنیک های فروشندگی است. در صورتی فروشندگان موفق به فروش می شوند که مراحل و دوره های بازاریابی را گذرانده باشند.

فروش آخرین مرحله از بازاریابی به حساب نمی آید. با فروش می توانید از طریق برقرای ارتباط، مخاطب را به مشتری وفادار تبدیل کنید.

 

ثبت نام رایگان دوره فروشندگی تا پایان فروردین در سایت سانسل

 

 

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

روش‌های بی‌شماری برای بهینه کردن فانل فروش وجود دارد که تعدادی از آن‌ها را باهم مرور می‌کنیم:

  • در تبلیغات فیسبوک نباید یک تبلیغ را مدام تکرار کنید و بهتر است تا 20 نمونه تبلیغ داشته‌باشید، حتی ممکن است تبلیغات شبیه یکدیگر باشند اما با هدایت به سمت خریداران مختلف و استفاده از ویژگی‌های هدف‌گذاری فیسبوک، اطمینان دارید که تبلیغتان در برابر مخاطب هدفتان قرار گرفته است.
  • استفاده از تست A/B زمان بیشتری میگیرد اما دسترسی به افراد را افزایش میدهد.
  • با تولید محتوا پرداختی و ارگانیک و شروع از بالای فانل فروش، مردم را تشویق به کلیک بر روی برند و CTA خود کنید.
  • مطالب موجود در وبلاگ، تبلیغات، فیسبوک و غیره در صفحه فرود باید با مطالب موجود در CTA یکسان باشد.
  • از تست‌های A و B برای پیشنهادات خود برای افراد، درمرحله اقدام استفاده کنید زیرا حتی کوچکترین میزان تخفیف و ارسال‌های رایگان بر روی میزان درآمد شما اثر دارد.
  • مخاطب خود را ناامید نکنید و برندتان را برجسته کنید تا دلیلی برای نگاه کردن به سایت های دیگر نداشته باشد.

 

آموزش اصطلاحات قیف فروش در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

فروش تلفنی تماس‌های پشت‌سرهم، بدون‌هدف و بدون‌نتیجه نیست، برای دریافت نتیجه عالی، در ابتدا باید به موارد زیر عمل کنید:

  • تهیه لیست تماس از مخاطبان: تهیه لیستی هدفمند که تا حدودی با ویژگی‌ها و سلایق صاحبان شماره آشنایی داشته باشیم، کمک مهمی میکند. 
  • از محصولات و خدمات خود شناخت کافی داشته باشید: با شناخت کافی از محصولات می‌توانید راهنمایی دقیق و خوبی برای مخاطب داشته باشید همچنین شانس تبدیل مخاطب به مشتری بیشتر می‌شود.
  • درمورد بازار محصولات و خدمات تحقیق کنید: قبل از شروع بازاریابی و فروش تلفنی، با تحقیق و برررسی بازار، نیازها و سلایق و سابقه خرید مخاطبان را به‌دست می‌آورید.

 

 

مهم‌ترین نکات موثر در فروش تلفنی موفق در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj