sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زمانی که "نه" می‌شنوید دو حالت پیش آمده است؛ مخاطب شما واقعا به محصول یا خدمتتان نیاز ندارد یا در مقابل آن گارد دارد. اگر مشتری احساس نیاز نمی‌کند شما به عنوان فروشنده می‌توانید در وی نیاز را ایجاد کنید یا در حالت دوم گارد مخاطب را با ادامه دار کردن پرسش‌ها بشکنید. در چالش های فروش و به ویژه چالش "نه" شنیدن باید بدانید که آن‌ها برخوردهای شخصی مشتری با شما نیستند و توهین به شخصیت شما نیست.

 

راه حل انواع چالش های فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

سفارش ها و روابط طولانی بین مشتری و فروشنده از ویژگی های فروش صنعتی است. اگر قبلا فروش به مشتریان انفرادی را تجربه کرده باشید شاید این شیوه فروش برای شما عجیب بنظر برسد زیرا از زمان ثبت سفارش تا نهایی کردن خرید در فروش صنعتی، زمان زیادی نیاز است و پروسه پیچیده ای پیش رو دارید.

 

دوره رایگان آموزش فروش صنعتی در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

فروشگاه‌هایی که به صورت حضوری مشغول فعالیت هستند هرچند کوچک باشند هزینه‌هایی از قبیل اجاره، نگهداری، تعمیرات، مالیات، پرداخت حقوق برای کارمندان و ... دارد. حتی برای برگزاری یک جشنواره یا تخفیف هزینه‌هایی برای چیدمان، تزئین و نیروهای برگزاری مراسم باید پرداخت کنید اما در فروش اینترنتی همه این هزینه‌ها کاهش می‌یابد. اما هزینه‌های نسبتا زیادی در ابتدا برای طراحی سایت و هزینه‌های سالانه هاست و دامین را باید پرداخت کنید.

 

دوره رایگان آموزش فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در میان اصطلاحات فروش نرخ خروج اصطلاحی است که مدام تکرار می شود و برای بررسی و تحلیل فروش اهمیت زیادی دارد. این اصطلاح مربوط به کسب و کارهایی است که در فضای اینترنت فعالیت دارند. نرخ خروج به میزان بازدید کنندگانی گفته می شود که بدون آن که فعالیتی انجام دهند از سایت شما خارج می شوند. 
 

 

آموزش رایگان اصطلاحات فروش در سایت سانسل

 

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

ویروس کرونا بر روی رونق و یا رکود کسب و کارها هم تاثیر شگفت انگیز زیادی داشت که با چالش های شغلی زیادی همراه بود. با شیوع ویروس کرونا بینش مشتری به شدت دگرگون شد. مهم ترین تغییرات رفتار مشتریان در این دوره؛ رشد خرید آنلاین، کم شدن استفاده از پلاستیک، دورکاری و کار در خانه است که نحوه تعامل مشتری با برندها را دگرگون کرده است.
کارشناسان و بازاریابان حرفه ای فروش باید در طول زمان و به طور مستمر بینش مشتری را استخراج کنند تا درک درستی از هدف ها و نیازهای جدید مشتریان داشته باشند.
 

 

بررسی ویژگی های بینش مشتری B2b و B2c در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM تمام مخاطبین شما را مدیریت می کند. این نرم افزار، اطلاعات مرتبط با مشتری را جمع آوری کرده و برای هر کدام از مشتریان شما یک نمایه ایجاد می کند؛ بنابراین برای شما این امکان فراهم است تا به راحتی به اطلاعات مهمی برای درک بهتر رفتار مشتریان دست پیدا کنید.
اطلاعاتی که در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان وجود دارد شامل سوابق خرید آنها، ارتباطات مشتری در کانال های ایمیل و چت آنلاین و غیره می باشد. به این ترتیب، مشتری مجبور نیست که درخواست ها و علایق خود را بارها و بارها برای شما تکرار کند. با استفاده از این برنامه ها می توانید استراتژی جدیدی برای راه اندازی باشگاه مشتریان ترتیب دهید تا آنها را وفادار نگه دارید.

 

بررسی مزایای CRM برای کسب و کار در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

یکی از تکنیک های جذب مشتری به روش فروش تلفنی، ارسال پیامک های تبلیغاتی است. به دلیل گستردگی و متعدد بودن کسب و کار ها، بسیاری از افراد ممکن است فروشگاه شما را مشاهده نکرده باشند. به همین دلیل، می بایست با استفاده از پنل پیامکی، یک تبلیغ مناسب تهیه نمایید و آن را به تمامی افراد شهر خود ارسال کنید تا دیگران کسب و کار شما را بشناسند و برای خرید به فروشگاه شما مراجعه نمایند.

یکی دیگر از تکنیک هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی می آموزید، جذب مشتری با تماس تلفنی می باشد. بسیاری از افراد، بر این عقیده باورند که با تماس تلفنی نمی توان مشتری را جذب نمود و خود را با جمله روزی دهنده خداست، فریب می دهند. در تماس های تلفنی برای جذب مشتری، ممکن است به افراد زیادی در سازمان ها و ارگان های مختلف برخورد کنید که هر کدام آن ها، بخواهند بخش انبوهی از کالا های شما را خریداری نمایند و در نتیجه شما بتوانید اجناس فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید.

یکی از مهم ترین ترفند هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی، آن را فرا می گیرید نوع برقرای و گفتگو با مشتریان می باشد. برای آن که بتوانید مشتریان را مجذب کسب و کار خود نمایید، می بایست با لحنی آراسته با آن ها سخن بگویید. در دوره های آموزش فروش تلفنی، به شما آموزش داده می شود که چگونه با تمامی مشتریان با اخلاق های مختلف برخورد کنید تا آن ها به فروشگاه شما علاقه مند بشوند و در نتیجه برای خرید و فراهم نمودن نیاز های خود، از فروشگاه شما استفاده نمایند. استفاده از این ترفند، علاوه بر افزایش مشتری، موجب پر شدن لیست مشتریان ثابت شما نیز می شود.

 

 

رازهای فروش تلفنی موفق در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در خرید حضوری بیشتر جذب مغازه هایی می شویم که ویترین جذاب و مرتبی دارند و برای تماشای ویترین فروشگاه های بهم ریخته و نامرتب رغبتی نداریم. عکس ها و چیدمان آن ها در صفحه اینستاگرام نقش ویترین مغازه ها را دارند. دوره های آموزش فروش در اینستاگرام علاوه بر زیبایی و چیدمان عکس ها بر کیفیت عکس ها هم تاکید دارد. زیرا یکی از ملاک هایی خرید اینترنتی باید داشته باشد این است که بتواند حس لمس جنس محصول، اندازه و... را به مشتری بدهد و اگر عکس ها بدون کیفیت باشند، این امکان را به مخاطبان نمی دهند. برای کسب نتیجه بهتر در این زمینه حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • به منظور اینکه مخاطب متوجه اعتبار و حرفه ای بودن شما شود، خودتان از محصولات عکس برداری کنید و از عکس های آماده اینترنت استفاده نکید.
  • برای اینکه مشتری بتواند دید بیشتری به محصول داشته باشد از زاویه های مختلف آن عکس بگیرید و پست مربوط به محصول را حالت آلبومی آپلود کنید.
  • برای جلب توجه مشتری حتما یک تم و استایل مشخص برای پیج خود در نظر بگیرید.
  • از مدل و اشخاص و یا محصولاتی مثل ساعت، لباس، کفش و غیره برای نشان دادن جلوه محصولات استفاده کنید.
  • از نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برای زیبایی و جلوه بیشتر عکس محصولات استفاده کنید.

 

معرفی محصولات مناسب برای فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj