sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

۱۷ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک سرنخ در قیف فروش مراحل زیر را طی میکند تا به مشتری واقعی تبدیل شود:
انتقال آگاهی: کسب و کار باید به مشتری معرفی شود، تا مشتری از وجود شما آگاه شود. بدون داشتن اطلاعات و آگاهی نمیتوان محصولی رافروخت.
انتقال اطلاعات لازم و پیدا کردن علاقمندان: پس از آگاهی مشتری در فانل فروش باید با استفاده از تبلیغات، بنر و محتوی مختلف آموزش هایی ارائه دهید تا از مزایای محصول شما باخبر شوند تا بتوانند علاقه‌ مند به آن شوند.
ارزیابی محصول: کسانی که نسبت به خدماتتان احساس نیاز کنند، شروع به ارزیابی می‌کنند. به کمک تبلیغات میتوانید زمینه ارزیابی با دیگر رقبا را برای مشتری فراهم کنید.
تصمیم‌ گیری: این مرحله از فانل فروش بسیار مهم است. باید همه اطلاعات را بطور دقیق به مشتری بدهید تا هیچ نقطه ابهامی نداشته باشد، چون ممکن است در خرید از شما مردد باشد و به سراغ دیگر رقبا شما برای دریافت سوالات و نیاز خود برود.
خرید: برای اینکه مشتری‌هایی که تصمیم خرید خود را گرفته ‌اند اما هنوز مرددن را قانع به خرید کنیم، باید با پیشنهادی جذاب مثل تخفیف، خرید را قطعی کنیم.
مشتری وفادار و خرید مجدد: پایدار بودن یک کسب و کار به وفادار بودن مشتریان و خرید مجددشان بستگی دارد. برای اینکه مشتریان را در فانل فروش به مشتری وفادار تبدیل کنیم، خدماتی مثل پشتیبانی، گارانتی، پاسخ به سوالات و... باید در نظر بگیریم و اجرا کنیم.

 

 

آموزش ساخت فانل فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • آشنایی با زبان هر کشور از عوامل مهم در بازاریابی و فروش بین الملل است. زیرا از این طریق است که می توانید روابط بهتر و بیشتری با شرکت های تجاری برقرار کنید. مدیران برای برقراری ارتباط بهتر اصولا از بازاریابان داخل کشور و مدیر روابط عمومی را از افراد همان منطقه انتخاب می کنند.
  •  
  • تبلیغات مسئله دیگری است که در بازاریابی و فروش بین الملل اهمیت دارد. زیرا عامل مهمی در شناخت محصول و برند است و از این طریق میزان فروش محصول افزایش می یابد.
  •  
  • وجود یک بازاریاب کارکشته و توانا برای موفقیت در بازاریابی بسیار با اهمیت است. فردی که انتخاب می شود باید با تمام جزئیات محصول آشنایی داشته باشد و توانایی پاسخ دهی به سوالات مذاکره کنندگان را داشته باشد تا بتواند قراردادهای خوبی ببندد. تبلیغات خوب و استخدام بازاریاب توانا در پروسه فروش بین الملل، بی نتیجه نیست و همه هزینه هایی که در این راه می شود، پس از قراردادهای تجاری در زمان کوتاهی جبران می شود.
  •  
  • نوع پوشش، حالت فیزیکی بدن، نوع صحبت کردن و اعتماد بنفس افراد در زمینه فروش بین الملل بسیار با اهمیت است و در موفقیت آنها در جلسات مذاکره تاثیر می گذارد.
  •  
  • شرکت در نمایشگاه های تجاری و گردهمایی ها به دلیل آشنایی که با دیگر همکاران صورت می گیرد، بازارهای جدیدی برای محصولات فراهم میکند. به همین دلیل یکی از راه های موفقیت در بازاریابی و فروش بین الملل شناخته می شود.
  •  
  • مدیران برای کسب موفقیت در راه بازاریابی باید کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش دهند تا بازاریابان بتوانند هر چند وقت یکبار روی یک گزینه جدید بر روی محصول مانور بدهند و این نشان دهنده ایجاد رضایت در مشتری می باشد.

 

آموزش تنظیم قرارداد فروش بین الملل در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در ادامه به اصلی‌ترین وظایف کارشناسان فروش  تلفنی اشاره شده:

  • برقراری ارتباط با مشتریان فعلی برای انتقال اطلاعات یک محصول توسط اسکریپت فروش
  • پاسخ‌دهی دقیق به سوالات
  • طرح سوال برای اطلاع از نیازمشتری
  • راهنمایی کردن مشتتریان به سمت تیم فروش
  • اطلاعات مشتریان را در پایگاه داده وارد و بروزرسانی کنند
  • سفارشات را پردازش و وارد کنند
  • کارشناس فروش تلفنی به پیشنهادات و انتقادات مشتریان رسیدگی می کند
  • از اطلاعات مفید یادداشت‌برداری کنند
  • تماس‌ها و فروش‌ها را بطور دقیق ثبت کنند

 

دوره رایگان آموزش فروش تلفنی در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

وفادارسازی مشتری به برند و محصولات از مهم ترین اقدامات در بازاریابی به شمار می آید. وفاداری مشتریان می تواند در هزینه و انرژی برای ما صرفه جویی کند زیرا اگر به دنبال پیدا کردن مشتری جدید باشیم، حدود 5 تا 25برابر بیشتر باید هزینه کنیم نسبت به هزینه های وفادارسازی مشتری. برای گسترش کسب و کار وفاداری مشتریان کمک بسیار زیادی می کند زیرا در روند آگاهی از برند برای دیگران موثر است.

 

آموزش تکنیک های ساده و ارزان وفادارسازی مشتری در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

بهترین راه فروش در آمازون و کسب درآمد از این سایت خرده فروشی، افیلیت مارکتینگ است. تبلیغ کالا و خدمات و کسب کمیسیون بابت فروش آنها را افیلیت مارکتینگ می گویند. هیچ سرمایه ای  برای شروع به کار در افیلیت مارکتینگ آمازون نیاز نیست. 
انتخاب یک ویترین مناسب، نکته مهم در کار افیلیت مارکتینگ چه از طریق وب سایت آمازون و چه به واسطه وب سایت های دیگر است. به گروه محصولی که در آن زمینه فعالیت می کنید، ویترین گویند که انتخاب درست آن وابسته به علاقه شما و وضعیت بازار دارد. انتخاب ویترین هایی که رقابت در آن کم باشد، شانس موفقیت را افزایش می دهد. البته تنها میزان رقابت مهم نیست بلکه باید ویترینی را انتخاب کنید که در زمینه آن اطلاعات داشته باشید و به آن علاقه داشته باشید.
مرحله بعدی در این روش فروش در آمارون، راه اندازی یک وب سایت با انتشار محتوای مناسب و مداوم است. پس از انتخاب ویترین و راه اندازی وب سایت باید دائما محتوای یونیک درباره محصولاتی که قصد تبلیغ آن ها را دارید، منتشر کنید.
انتشار محتوا به دلیل اینکه باعث جلب مخاطب به وب سایت می شود، بسیار مهم است زیرا مخاطبانی باید باشند که محصول شما را خریداری کنند، در غیر این صورت کالایی نمی فروشید و کمسیون و درآمدی نخواهید داشت. برای تکمیل آموزش فروش در آمازون، این نکته را هم اضافه کنم که تا زمانیکه وب سایت شما رتبه بالایی در گوگل نداشته باشد و مخاطبان مناسب پیدا نکند، مورد تایید سایت آمازون نیست. حتی اگر فروش داشته باشید، باز هم نمی توانید از آمازون درآمد دریافت کنید.
پس از مرحله تایید وب سایت توسط آمازون، می توانید به تبلیغ کالاهای مرتبط با ویترین خود در آمازون بپردازید. با ورود و خرید مخاطب از طریق سایت شما، حق کمسیون دلاری به شما پرداخت می شود.

 

 

آموزش روش های فروش در آمازون از ایران در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

اسامی تعدادی از شرکت‌ها و زمینه کاری آنها در فروش مستقیم به شرح زیر است:

شرکت primerica : در زمینه بیمه عمر، بیمه تکمیلی، وام و... با اولویت قرار دادن خانواده‌های طبقه متوسط.
شرکت Miki Corporation: وارد کننده و فروشنده پارچه.
شرکت melaleuca : محصولات آرایشی، شوینده‌های خانگی و ویتامین‌ها.
شرکت monavie: فروش مستقیم در زمینه نوشیدنی‌های مغذی و فرمولاسیون ژل.
شرکت Telecom Plus: در زمینه ارائه پهنای باند، خطوط تلفن ثابت، تلفن همراه و خدمات برق و گاز.
شرکت Yanbal International: محصولات حفاظت از پوست، آرایشی، حفاظت شخصی، عطر و جواهر.
شرکت PartyLite: ارائه شمع و خوشبوکننده‌های خانگی.
شرکت LG Household & Health Care: فعالیت در صنعت لوازم خانگی و محصولات آرایشی.


 

دوره رایگان آموزش فروش مستقیم در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

آموزش فروش اینترنتی برای جذب بازدیدکننده بیشتر از گوگل به نکات زیر تاکید دارد:

  • برای معرفی هر محصول، اطلاعات دقیق ذکر  کنید.
  • عکس های با کیفیت برای هر محصول آپلود کنید و برای عکس‌ها هم توضیح بدهید.
  • برای هر محصول برچسب جداگانه تعریف کنید.
  • به کمک شبکه‌های اجتماعی به سایت خود لینک بدهید.
  • با دوستانی که در گوگل سایت‌های پربازدید دارند تعامل کنید، تا مطالب خود را به سایت شما لینک بدهند و یا از سایت‌های خوب این لینک‌ها رو بخرید.

 

 

معرفی روش‌های موثر تبلیغات فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

​​​​​​​

​​​​​​​

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در دوره آموزش فروش در ebay محصولات مناسب و نامناسب برای فروش بررسی می شوند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. 
Ebay در ابتدا فقط مکان کلکسیونرها بود و برای تفریح به آن سر میزدند و به مرور زمان مکانی شد برای نمایش و فروش اجناس. برای فروش در ebay محصولاتی را انتخاب کنید که به خوبی میشناسید و همه ویژگی ها و کاربردهایش را می دانید. با گسترش فعالیت ebay، فروش در ebay از ایران فراگیر شده.
فروش کالاهای غیرقانونی و خطرناک، حیوانات زنده و خدمات نامشروع و غیرمجاز در ebay ممنوع است. کالاهایی مثل ان دسته از محصولات که مخصوص استفاده بزرگسالان است، برای فروش در ebay تبصره و حدودیت هایی دارد. پس بهتر است برای جلوگیری از تعویق خوردن و یا بسته شدن دائمی حسابتان، قبل از شروع کار به قسمت اجناس و خط مشی های ممنوع یا محدود درebay مراجعه کنید.

 

راهکارهای ریسک فروش در ebay در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

آموزش فروش تلفنی تاکید دارد که بازاریابان باید مشتریان را بر اساس جنسیت، داشتن و نداشتن سابقه خرید از بازاریاب یا شرکت، محل فعالیت و میانگین درآمد طبقه بندی کنند. سپس با توجه به طبقه بندی به دست آمده متن های مناسب آماده کنند و از هر کدام در شرایط خاص خود استفاده کنند.

 

جنبه های حقوقی و قوانین فروش تلفنی در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

داشتن آگاهی از یک محصول و برقراری تماس تلفنی برای موفقیت در کلدکالینگ کافی نیست و راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت و جلوگیری از دلسرد شدن وجود دارد که به آن اشاره می کنیم:
انتخاب طرح تماس
داشتن یک اسکریپت مکالمه به معنای داشتن طرح تماس نیست بلکه فقط بخشی از طرح تماس است. در طرح تماس برای کلد کالینگ همه جوانب باید بررسی و برای آن ها برنامه ریزی شود. موارد مربوط به طرح تماس شامل تهیه لیست مشتریان هدف، طرح مدیریت تماس ها، نحوه مکالمه با مشتری های مختلف، زمان بندی و برنامه ریزی برای ایجاد کلد کالینگ، طرح ریزی برای قانع کردن مشتری در ثانیه‌های اول تماس می شود.

 

ارائه پیشنهادات ویژه در کلد کالینگ
پیشنهاداتی مثل فروش عمده و تخفیفات ویژه به مشتری باعث موفقیت در کلد کالینگ می شود. برای ترغیب مشتریان احتمالی به خرید، بهترین تاکتیک آگاه کردن مشتری از زمان تخفیف و یادآوری مجدد در دوران تخفیف است.

 

شناخت رقبا
رقابت با رقبای موفق و فعال در زمینه های نحوه ارائه محصول، خدمات پس از فروش و... در افزایش فروش کمک زیادی می کند. شناسایی نقاط قوت و ضعف حریف می تواند منجر به کلد کالینگ موفق شود. در طول تماس باید هوشمندانه عمل کنید و برند رقیب را بطور غیر مستقیم با برند خود مقایسه کنید.

 

حفظ مشتریان
حفظ مشتریان در واقع یعنی اهمیت دادن به نظریات، پاسخگویی دقیق به سوالات و انتقادات آن ها. حفظ مشتریان می تواند تاثیر بسیار مهمی برای افزایش فروش در کلد کالینگ داشته باشد.

 

صحبت نکردان دائم
صحبت بدون وقفه یکی از علل شکست در کلد کالینگ است. این کار باعث می شود که مشتری حس کند بازاریاب قصد دارد به هر نحوی محصول خود را غالب کند و هیچ اهمیتی برای مشتری قائل نیست. صحبت کردن می تواند تاثیر خوبی در افزایش فروش داشته باشد در صورتیکه با رعایت ادب و احترام و نکات مهم گفته شده، باشد.

 

سبک ارتباطی کششی
اصولا بازاریابان تلفنی برای برقراری ارتباط با مشتری از دو سبک ارتباطی کششی و فشاری استفاده می کنند. سبک ارتباطی کششی باعث افزایش فروش در کلد کالینگ می شود. در این سبک سوالاتی به صورت بله و خیر با اولویت مشتریان طرح می شود. 

 

 

برای اطلاع از اهداف کلدکالینگ به سایت سانسل مراجعه کنید.

 

  • sansell avataj