sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

هر شغلی لباس خاصی دارد که به نحوی معرف آن است؛ لباس شما به عنوان یک فروشنده باید متناسب با آن‌چیزی باشد که شما می‌فروشید. اگر فروشنده محصولات پروتئینی هستید باید یک لباس تمیز به تن داشته باشید که ترجیحاً به رنگ روشن است و اگر مدیر فروش یک شرکت هستید با کت و شلوار در قرارهای کاریتان ظاهر شوید. ظاهر یک فروشنده باید متناسب با شغل وی باشد. فرض کنید شما در سمت خریدار با مدیر فروش یک شرکت بزرگ قرار ملاقات دارید؛ وقتی وارد محل ملاقات می‌شوید فردی را می‌بینید که با یک گرم‌کن ورزشی به سمت شما می‌آید، طبیعتاً این آخرین چیزی است که انتظار دارید!

لباسی که انتخاب می‌کنید باید دقیق اندازه خودتان باشد، نه بزرگ‌تر و نه کوچک‌تر! اگر به دلیل کم کردن یا اضافه کردن وزن لباس‌های قدیمی‌تان دقیق اندازه‌تان نبود حتما از یک لباس مناسب دیگر استفاده کنید. گشاد یا تنگ بودن لباس نشان دهنده اهمیت ندادن شما به ظاهرتان است که ذهنیت مشتری را در مورد ظاهر یک فروشنده به هم می‌ریزد. علاوه بر این موارد یک لباس اندازه تن شما می‌تواند تاثیر مثبتی بر راحتی شما نیز بگذارد.

 

 

بررسی نکات مهم ظاهر فروشنده در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی