sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

مواردی مثل نوع برخورد و خوشنودی مشتریان قبلی در ایجاد علاقه بسیار مهم است. در مشاغل مختلف این روش ها متفاوت است، برای مثال در مشاغل صنعتی، مشاغل B2B و در مشاغلی که الگوی Present و بازاریابی دارند، به ناچار باید لیستی از مخاطبین و سازمانهایی که از خدمات و امکانات شما استفاده کرده اند را به عنوان مشتریان ذکر کنید تا مدعی رضایت آنها باشید. اما در کسب و کارهای اینترنتی کلیپ ها و رکوردهایی از رضایت مشتریان پخش می کنند.
در این مرحله از مدل AIDAS در برنامه عملیاتی فروش، باید به این موضوع که فرآیندها دارای مرز نیستند و بطور کلی در فرآیندهای مدیریتی و بازاریابی باید به صورت یک طیف عمل نمود، توجه داشت. مخاطب را باید خیلی هوشمندانه به سمت مرحله بعد هدایت کنیم و درگیر مرزبندی ها نکنیم.

 

آموززش رایگان نوشتن برنامه عملیاتی فروش در سایت سانسل

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی