sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

۱۶ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای تجربه فروش مستقیم قبل از انتخاب قطعی باید اهداف مالی  و شخصی خود را بسنجید. برای موفقیت در فروش، مراحل زیر باید انجام شود:

شناخت محصول یا خدمات مورد علاقه
برای شروع فروش مستقیم به دنبال محصول یا خدماتی بروید که به آن علاقه دارید، داشتن علاقه و باور قلبی به کار در موفقیت بسیار مهم است.

انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده
در مرحله انتخاب شرکت، به سمت شرکت‌هایی بروید که محصول یا خدمات مورد علاقه شما را داشته باشد و سپس به وب سایت آن سر بزنید. انتخاب صحیح در این زمینه احتمال موفقیت  را افزایش میدهد.

تحقیق درباره پیشینه شرکت انتخابی
در مورد تعداد توزیع کنندگان، میانگین درآمد توزیع کنندگان، میزان ترک شغل توزیع کنندگان و شروع فعالیت های تجاری شرکت انتخابی خود تحقیق کنید. در حد امکان صورت‌های مالی پنج سال گذشته شرکت را هم چک کنید.

درمورد شرکت همه سوالاتتان را مطرح کنید
برای آشنایی با رویه کار و سیاست ‌های شرکت، در زمان گفتگو همه سوالاتتان رابپرسید.

کسب اطلاع درمورد مرجوع کردن محصولات فروخته نشده
از فرصت‌های خوب برای افزایش امتیاز و دریافت تخفیف های ویژه اطلاعات کسب کنید. همچنین اطلاعات دقیق از مرجوع کالاهای فروخته نشده در صورت ترک کار داشته باشید. 

 

تخفیف ویژه دوره آموزش فروش مستقیم در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر کسادی بازار کسب و کار و کمبود در امد خود هستید، بهترین گزینه برای شما فرا گرفتن آموزش فروش تلفنی حرفه ای است. امروزه یکی از موثر ترین روش ها برای افزایش در آمد در کسب و کار، فروش تلفنی به صورت حرفه ای است. در ادامه با ما همراه باشید تا با ترفند ها و نحوه برگزاری جلسات آموزش فروش تلفنی حرفه ای بیشتر آشنا شوید.

در جلسات آموزش فروش تلفنی حرفه ای، متخصصان و اساتید ترفند هایی فراتر از جلسات آموزش فروش تلفنی ساده به شما آموزش می دهند. استفاده از این ترفند ها سبب می شود تا درصد موفقیت شما در فروش تلفنی از 40 به 80 درصد ارتقاء پیدا کنید. یکی از مهم ترین ترفند ها، نحوه برقراری ارتباط صمیمی و گرم با مشتری است؛ متخصصان تمامی ترفند های برقراری ارتباط صمیمی و گرم را به شما آموزش می دهند تا بتوانید تمامی مشتریان را با سلیقه های متفاوت مجذوب کسب و کار خود کنید و تعداد مشتریان ثابت خود را افزایش دهید.

 

ثبت نام دوره آموزش فروش تلفنی با تخفیف ویژه تا پایان سال در سایت سانسل

 

 

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

متدولوژی فروش به معنای انتخاب بهترین روش فروش براساس یک برنامه ریزی دقیق است. هر شغل به یک استراتژی مجزا نیاز دارد؛ زیرا روش فروش هر کسب و کاری متفاوت است. یک مدیر موفق قبل از شروع کار باید یک برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشد و نیروهای کار خود را آموزش دهد.
قیف فروش در دوره های متدولوژی فروش اهمیت فراوانی دارد که همه مدیران بازاریابی با طراحی و اجرای آن آشنایی دارند اما هستند افراد تازه کاری که روش اجرای آن را نمی دانند که روش های اجرای آن در دوره های آموزش فروش ارائه می شود.

 

معرفی شیوه های طراحی متدولوژی فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون و انجام معامله در این وبسایت، افزایش در آمد چندین برابری است. اگر شما بتوانید کالا و محصولات خود را به صورت بین المللی در وبسایت آمازون به فروش برسانید، در آمد دلاری نصیب شما می گردد و می توانید در کمترین زمان ممکن ثروتمند بشوید. البته لازم به ذکر است که اگر بدون آموزه های قبلی که توسط متخصصان در جلسات آموزشی خرید و فروش در آمازون ارائه می شوند عمل کنید، ممکن است شکست بخورید.

یکی دیگر از مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون، افزایش تعداد مشتریان و شهرت کسب و کار است؛ زمانی که شما بتوانید به وسیله وبسایت فروشگاهی جهانی آمازون محصولات و کالا های خود را به فروش برسانید، سبب می شود تا مشتریان تمایل بیشتری برای خرید از فروشگاه شما پیدا کنند و مجذوب کسب و کار شما گردند. علاوه بر آن، پرستیژ کاری فروشگاه شما نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن، می توانید تمامی کالا های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از این وبسایت بدون هیچ مشکلی سفارش دهید.

 

برای اطلاع از راهکارهای فروش در آمازون از ایران به سایت سانسل مراجعه کنید.

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • 20% فروشندگان از نوع فروشنده ارتباطی، 70% از نوع فروشنده اطمینان دهنده و 10% فروشنده وادار کننده 
  • در نتیجه در تشکیل یک تیم فروش اکثر فروشندگان از نوع فروشنده اطمینان دهنده هستند و اغلب زمان زیادی صرف مذاکره میکنند و نه گفتن برایشان دشوار است.
  • به دلیل کمبود زمان مدیرفروش در مقابل فروشنده خود قرار می گیرد.
  • مدیر فروش از مدت مکالمه یا مذاکره فروشنده رضایت ندارد.

تیم فروش سانسل سعی می کند به عنوان مدرس و مشاور فرآیند فروش را تجزیه و پس از شناسایی شخصیت و نحوه عملکرد هر فروشنده، هر بخش را به فروشنده ای که در آن قوی تر است، محول کند. در نتیجه ابتدا باید انواع فروشنده و تیپ شخصیتی آن ها را بشناسید و از محول کردن تمام فرآیند فروش به همه افراد بپرهیزید.

 

 

برای اطلاع از دسته بندی انواع فروشنده به سایت سانسل مراجعه کنید.

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • ایده پردازی و خلاقیت از وظایف مشاور فروش است. زمانی که مشاوران فروش، خلاقیت بالایی داشته باشند، می توانند کالا ها و اجناس یک شرکت را به بهترین شکل ممکن برای خریداران و مشتریان شرح دهند. جالب است بدانید که با خلاقیت بالای مشاوران فروش، امکان فروش کالا و اجناس به قیمت بهتر نیز وجود دارد و صاحبان کالا ها و مشاوران فروش می توانند سود خوبی داشته باشند.
  • شناسایی مشتریان بالقوه و معرفی محصول به آن ها به طوری که باعث افزایش میزان فروش شود.
  • مشاور فروش باید اهداف فروش را مشخص کند و نیازهای مشتریان را جمع آوری کند و نسبت به آنها شناخت داشته باشد.
  • در مصاحبه و استخدام نیروهای فروش همکاری داشته باشد.
  • مشاور فروش باید با توجه به بودجه سازمان محصولات را قیمت گذاری کند.
  • در جهت افزایش اعتماد مشتریان، پیشنهادهای کاربردی داشته باشد.
  • جایگزینی و بهینه کردن تکنیک های فروش فعلی با تکنیک های جدیدتر بر عهده مشاور فروش است.
  • مشاور فروش باید بتواند رفتار رقبا و بازار را بررسی و تحلیل کند.
  • کمک به کسب و کار در فروش تلفنی و اینترنتی.
  • مشاور فروش باید اصول فروش را آموزش دهد.
  • یکی دیگر از وظایف مشاور فروش، یافتن مشتری است. پیداکردن مشتری برای کالا های یک کارخانه یکی از مهم ترین وظایف مشاوران فروش می باشد. آن ها با استفاده از نمونه دریافتی کالا ها از شرکت، به دنبال مشتریان در فضا های مجازی می گردند. علاوه بر آن، با استفاده از تجربیات خود به ارگان های مختلف سر می زنند تا بتوانند بخشی از اجناس شرکت را به آن ها نیز بفروشند. 

 

انواع مشاور رایگان فروش در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

چگونه می‌توان در فروش به فرد حرفه ای تبدیل شد؟ همه ما می‌خواهیم یک فرد حرفه ای در شغل خود باشیم اما راه و روش رسیدن به این خواسته را نمی‌دانیم. فروشندگی یکی از مشاغلی است که اگر بتوان در آن تبدیل به یک فرد حرفه ای شد، سود و اعتبار زیادی در انتظار فرد خواهد بود. اما چگونه؟ فروشندگانی که به عنوان یک فروشنده حرفه ای شناخته می‌شوند چه ویژگی‌هایی دارند؟ چه کارهایی انجام می‌دهند و از انجام چه کارهایی پرهیز می‌کنند؟

 

در سایت سانسل به بررسی و معرفی ویژگی های فروشنده حرفه ای می پردازیم.

 

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

در ادامه به آموزش تکنیک ها می پردازیم:

داشتن آگاهی و شناخت از مشتریان
زمانی که شما بتوانید از نیازهای مشتریان خود آگاه شوید و خود را جای او قرار دهید تا او را درک کنید، فروش مشاوره ای اهمیت پیدا می کند. اگر قصد شما از معرفی محصولات فقط سودمندی خودتان باشد و مشتری این موضوع را بفهمد، اعتماد خود را به شما از دست می دهد. هرچه صادق تر باشید؛ اعتماد مشتری به شما بیشتر می شود.

 

اطلاع و آگاهی از محصولات
خود شما به عنوان فروشنده باید به اطلاعات محصولات کاملا تسلط داشته باشید در غیر این صورت نمیتوانید پاسخ صحیح به سوالات مشتری دهید. در این مرحله اطلاعاتی از قبیل رده قیمت، میزان سود فروش هر محصول، محصولات مورد علاقه و استفاده مردم و... را باید داشته باشید.

 

درنظر گرفتن مسائل مالی
از دیگر تکنیک های فروش مشاوره ای توجه و درنظر گرفتن مسائل مالی است. مسئله مالی هم به فروشنده و هم به مشتری مربوط می شود. قیمت محصولات را باید جوری در نظر بگیرید که برای شما سود منصفانه داشته باشد زیرا اگر بیش از حد گران باشد، مشتریان خود را از دست می دهید. تعادل در مسائل مالی میزان فروش بیشتری برای شما به دنبال دارد.

 

بررسی نهایی نتایج فروش
یک فروشنده باید همه مسائل را بررسی و مدیریت کند و نتیجه به دست آمده از فروش محصولات و میزان سود و زیان را ارزیابی کند. پس از ارزیابی ها باید تکنیک هایی را بکار بگیرید که مشتری از شما راضی باشد و تمایل به خرید از شما در دفعات بعدی داشته باشد.

 

یادگیری نکات فروش مشاوره ای
اگر اطلاعات شما در مورد فروش مشاوره ای زیاد باشد، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه کنید، آشنایی کامل با نیازهای مشتریان است که اکثر اوقات به دلیل کمبود زمان امکان وقت گذاشتن برای تک تک مشتریان نیست. از مهم ترین نکات آشنایی قبلی و از راه های مختلف است.

 

مقایسه فروش مشاوره ای و فروش محصول محور در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

اگر یک تولید کننده یا صاحب مقدار انبوهی از کالا هستید و به دنبال راهی برای تبدیل آن ها به برگ اسکناس هستید، بهترین گزینه برای شما شرکت در جلسات آموزش فروش مستقیم است. فروش مستقیم، یکی از برترین روش های فروش کالا محسوب می گردد و تاثیر بسزایی بر روی در آمد دارد؛ اما متاسفانه به دلیل سختی و دشواری بسیاری از افراد از این کار بیزار هستند و بجای آن که 90 درصد کل فروش خود را به فروش مستقیم اختصاص بدهند، بخش بسیار اندکی را به این روش اختصاص می دهند.

اگر از واسطه های فروش کالا و خدمات و روش های متنوع کم تاثیر خسته شده اید، بهترین گزینه فروش کالا به صورت مستقیم است. برای آن که بتوانید کالا های جزئی یا انبوه خود را با قیمتی خوب و منصفانه به فروش برسانید و تعداد مشتریان همیشگی و ثابت خود را افزایش دهید، می بایست از ترفند هایی استفاده نمایید. تنها روش فرا گرفتن این ترفند و شیوه ها شرکت در جلسات آموزشی می باشد. 

 

معرفی رویکردهای مهم فروش مستقیم در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در کسب و کار خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنید، برقراری ارتباط صحیح با مشتریان می باشد. در کلاس فروش، پیش از آموزش ترفند های دیگر نحوه برقراری ارتباط صحیح با مشتری به شما آموزش داده می شود تا بتوانید با مشتریان خود به خوبی ارتباط برقرار کنید تا آن ها در دفعات بعد، تمایل بیشتری برای مراجعه و خرید به کسب و کار شما داشته باشند و در لیست مشتریان ثابت شما ثبت شوند.

 

ثبت نام رایگان کلاس فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj