sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

در دوره های آموزش فروش صنعتی به رعایت نکات زیر برای موفقیت در بازاریابی صنعتی تاکید می شود:

مشتری چگونه بیزینس خود را پیش میبرد
اولین و مهم ترین موضوعی که یک بازاریاب در زمینه فروش صنعتی باید بداند؛ این است که مشتری چگونه بیزینس خود را پیش میبرد. از این طریق متوجه می شود که کالایش مناسب و مورد نیاز مشتری است یا خیر و چه اندازه برایش اهمیت دارد. پس از این مرحله باید به روش های مختلف مثل برگزاری یک دموی رایگان میتواند به مشتری نشان دهد که چگونه می تواند از محصولات و خدمات استفاده کند.

 

اطمینان بخشی به مشتری در مورد مزایایی که از خرید کالای شما حاصل می کند
یک بازاریاب صنعتی همیشه باید اطلاعات به روزی داشته باشد. مثلا اگر مشتری ماشین آلات سازمان خود را بروز کرده، باید بیشتر از مشتری از همه تغییرات مطلع باشد. نکته مهم دیگر این که در اکثر سازمان ها تصمیم گیرندگان برای خرید مواد اولیه و محصولات بیشتر از یک نفر هستند که بازاریاب موظف است با ملاقات و نزدیک شدن به این گروه، نگرانی آن ها را در تصمیم گیری کاهش دهد.

 

ایجاد روابط خوب با تصمیم گیرندگان خرید شرکت ها
در دوره های آموزش فروش صنعتی به ایجاد روابط خوب بازاریابان با تصمیم گیرندگان اصلی خرید شرکت ها و سازمان ها تاکید می کند. هر چه در این زمینه موفق تر عمل کنند، شانس بیشتری برای فروش خواهند داشت. از این طریق باید به مشتری اطمینان دهند که محصول از کیفیت، قیمت، کارایی و خدمات مناسبی برخوردار است. 
یکی از مهم ترین مواردی که برای مشتریان در فروش صنعتی بسیار حائز اهمیت است، زمان است. بازاریاب باید تلاش کند که توقفی در تامین به موقع محصول ایجاد نشود و همه مراحل خرید را برای مشتریان شما آسان و در دسترس کند.

 

شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا
همه مشتریان هنگام خرید تردید های خود را دارند و شما را با دیگر رقبایتان مقایسه می کنند. پس باید نسبت به نقاط ضعف و قوت خود و رقبا آگاه باشید و همیشه آماده دفاع باشید.

 

دوره رایگان مدیریت فروش صنعتی در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی