sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

۱۳ مطلب در بهمن ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع روش های حل اختلاف در قرارداد فروش بین الملل به شرح زیر است:

تقاضای نظر کارشناسی
اگر اختلاف مربوط به کیفیت یا امور فنی کالا باشد، طرفین می توانند به کمک کارشناس مشکل را حل کنند اما در صورتیکه هر دو طرفین موافقت نمایند که نظر کارشناس برای آن ها لازم و اجبار است.

 

طرح اختلاف در دادگاه داخلی
هیچ دادگاه بین المللی برای حل و فصل اختلافات فروش بین الملل وجود ندارد و در صورت اختلاف در مورد داوری، طرفین مجبور به اقامه دعوی در یک دادگاه داخلی هستند. مگر اینکه طرفین در قرارداد محل دادگاه را توافق کرده باشند؛ در این صورت فقط دادگاه های ذکرشده صلاحیت رسیدگی به اختلاف را دارند که ممکن است این دادگاه در کشوری دیگر باشد.

به دلیل آشنا نبودن با قوانین کشور خارجی طرفین ناچار به گرفتن خدمات وکیل محلی هستند که علاوه بر هزینه زیاد بسیار دشوار و دردسرساز است.

مسئله اجرای حکم پس از صدور رای و قطعیت آن مطرح می شود. در صورتی که فرد محکوم دارایی در کشور مقر نداشته باشد، در کشور محل اقامت یا هرکجا که دارایی دارد این حکم باید اجرا شود اما مستلزم آن است که میان کشورها قرار داد دو یا چندجانبه ای وجود داشته باشد و یا قانون ملی کشور مربوط اجرای اینگونه احکام را پذیرفته باشد .
 

داوری
یکی از روش های دیگر برای حل اختلاف در قرارداد فروش بین الملل، ارجاع حل و فصل اختلافات به داوری است. اگر توافق طرفین به داوری باشد دیگر دادگاه های داخلی نمیتوانند به مشکلات رسیدگی کنند.

در صورتیکه آرا داوری خارجی با قوانین ایران مخالف نباشد، در مدت داوری صادر می شود و اگر از موضوع داوری خارج نباشد و با نظم عمومی ایران مغایرت نداشته باشد ، قابل اجرا می باشد .

این روش در مقایسه با روش طرح اختلاف در دادگاه داخلی مزایایی دارد که به شرح زیر است:

  • انتخاب داوران خاص که در زمینه موضوع اختلاف تخصص دارند
  •  قابل انعطاف بودن رسیدگی به دعوی در داوری
  • کوتاه بودن زمان رسیدگی نسبت به دادگاه‌های داخلی
  • محرمانه و  خصوصی بودن جریان رسیدگی

 

دوره رایگان آموزش فروش بین الملل در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

متدولوژی فروش به معنای انتخاب بهترین روش فروش براساس یک برنامه ریزی دقیق است. هر شغل به یک استراتژی مجزا نیاز دارد؛ زیرا روش فروش هر کسب و کاری متفاوت است. یک مدیر موفق قبل از شروع کار باید یک برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشد و نیروهای کار خود را آموزش دهد.
قیف فروش در دوره های متدولوژی فروش اهمیت فراوانی دارد که همه مدیران بازاریابی با طراحی و اجرای آن آشنایی دارند اما هستند افراد تازه کاری که روش اجرای آن را نمی دانند که روش های اجرای آن در دوره های آموزش فروش ارائه می شود.

 

معرفی شیوه های طراحی متدولوژی فروش در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

بینش مشتری برای اطمینان از آینده کسب و کارها الزامی است و به معنای پذیرش و درک نیاز مشتری است. برای استفاده کردن از تجربه های مشتری باید با دقت به نظرات آن گوش دهید. پس از گوش دادن باید بتوانید مشتریان خود را درک کنید.  در صورت کاربردی بودن، کسب و کار در مسیر پیشرفت و کیفیت بهتر حرکت می کند. بینش مشتری را می توان به نوعی تجزیه و تحلیل رفتار مشتری معنا کرد که از آن طریق خدمات و محصولات مورد نیاز مشتری را می توان حدس زد. این روش یکی از روش های به روز است که می تواند کمک کند از رقبا خود فاصله بگیرید.
از طریق ابزارهایی که برای شناخت بینش مشتری وجود دارد، میتوان به نتایج خوبی دست یافت و بر اساس آن ها به ارائه محصول یا خدمت طبق خواسته و نیاز مشتری پرداخت. با توجه به اینکه رفتار مشتریان همیشه درحال تغییر است و حتی بین گروه های سنی مختلف است، می تواند با علم انسان شناسی محرک های اجتماعی و فرهنگی بین مشتریان را کشف می کند و باعث افزایش فروش می شود.

 

بررسی عوامل موثر بر بینش مشتری در سایت سانسل

 

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • جهت دهی درست در طول عملیات و مشخص کردن مراحل و زمان بندی از مزایای برنامه عملیاتی فروش است.
  • داشتن یک برنامه عملیاتی خوب، اهداف را همیشه در نظر شما نگه می دارد که این کار باعث انگیزه و تعهد در شما می شود.
  • امکان پیگیری و سنجش هدف در راه پیشرفت میسر می شود.
  • از طریق یک برنامه ریزی خوب می توان وظایف بر اساس تاثیر گذاری اولویت بندی کرد.

 

آموزش نوشتن برنامه عملیاتی فروش در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

خوشبختانه به لطف علم و فناوری، اساتید می توانند کلاس های آموزش فروش در ebay را به صورت غیر حضوری برگزار کنند. اگر به دلیل مشغله های کاری فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارید، نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید در هر زمانی که دارای وقت آزاد هستید در جلسات آموزش فروش در ایبای غیر حضوری به کمک وبسایت های معتبر و شبکه های اجتماعی شرکت کنید و تمامی مطالب را به خوبی فرا بگیرید.
همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، فروش در ایبای می تواند گزینه ای مناسب برای به فروش رساندن کالا های انبوه شما باشد. به همین دلیل می بایست فرصت را غنیمت شمارید و در اسرع وقت در جلسات آموزش فروش در ایبای غیر حضوری شرکت کنید و از این طریق به در آمد های بسیار بالایی برسید و لذت ببرید.

 

ثبت نام رایگان آموززش فروش در ebay در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

فروش درتلگرام برای کاربران عزیز بسیار جالب و کاربردی است چون بدون کوچکترین سرمایه ای وفقط با راه اندازی یک شبکه اینترنتی به نام تلگرام می توانی به راحتی درهرزمان و مکانی به کسب وکار وفروش محصول خود بپردازید.به عنوان مثال جوانی که تازه وارد عرصه کار شده و سرمایه کافی ندارد برای گرفتن یک مغازه یا مکانی برای کسب و کارش می تواند به راحتی ازطرق فروش درتلگرام اقدام کند.
برای فروش درتلگرام بهتر است ازخط شخصی خود استفاده نکنید و خطی جدا برای کسب وکار خود تهیه کنید. ازمزیت های تلگرام دردسترس بودن برای همه کاربران محترم می باشد و فقط با یک گوشی اندروید دار می توان تلگرام رانصب کرد و با ایجاد گروه و کانال برای فروش کالای مورد نظر اقدام کرد .

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش در تلگرام تا پایان بهمن در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

برای خرید و فروش در علی بابا با وجود پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، همچنان مواردی از این قبیل دیده می شود. یکی از دلایلی که باید تحقیقات کامل درمورد تولید کننده ها صورت بگیرد، همین مورد است.
میزان اعتماد تولید کننده براساس میزان کاری که با خریداران آمریکایی دارد، افزایش می یابد. از طریق دیتابیس می توان تولید کننده های تجاری که تولید کننده با آن ها کار کرده است را مشاهده کرد.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش در علی بابا تا 15 بهمن در سایت سانسل

 


 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

شما ممکن است بهترین محصول یا خدمت را به مشتری ارائه دهید اما در برقراری ارتباط ضعیف عمل کنید بنابراین مشتری را از دست خواهید داد. برای یک فروش موفق باید مشتری شما را دوست داشته باشد در غیر این صورت به راحتی شما را کنار می‌گذارد. البته این بدان معنا نیست که فروشنده ای که محصول بی کیفیت به مشتری ارائه می‌دهد اما رفتاری دوستانه دارد می‌تواند در مشتری وفاداری ایجاد کند بلکه به مفهوم این است که در کنار خدمات و محصولات با کیفیت رفتار دوستانه داشته باشید. شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای می‌توانید برای بهتر کردن ارتباطات خود با مشتریانتان تاریخ تولد آن‌ها را بپرسید و در این تاریخ به ایشان تخفیف یا هدیه تقدیم کنید؛ مطمئن باشید زمانی که مشتری احساس کند مشتری خاص شما است، برای خرید در دفعات بعد لحظه شماری می‌کند.
 

بررسی ویژگی های فروشنده حرفه ای در سایت سانسل

 

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰
  • ایده پردازی و خلاقیت از وظایف مشاور فروش است. زمانی که مشاوران فروش، خلاقیت بالایی داشته باشند، می توانند کالا ها و اجناس یک شرکت را به بهترین شکل ممکن برای خریداران و مشتریان شرح دهند. جالب است بدانید که با خلاقیت بالای مشاوران فروش، امکان فروش کالا و اجناس به قیمت بهتر نیز وجود دارد و صاحبان کالا ها و مشاوران فروش می توانند سود خوبی داشته باشند.
  • شناسایی مشتریان بالقوه و معرفی محصول به آن ها به طوری که باعث افزایش میزان فروش شود.
  • مشاور فروش باید اهداف فروش را مشخص کند و نیازهای مشتریان را جمع آوری کند و نسبت به آنها شناخت داشته باشد.
  • در مصاحبه و استخدام نیروهای فروش همکاری داشته باشد.
  • مشاور فروش باید با توجه به بودجه سازمان محصولات را قیمت گذاری کند.
  • در جهت افزایش اعتماد مشتریان، پیشنهادهای کاربردی داشته باشد.
  • جایگزینی و بهینه کردن تکنیک های فروش فعلی با تکنیک های جدیدتر بر عهده مشاور فروش است.
  • مشاور فروش باید بتواند رفتار رقبا و بازار را بررسی و تحلیل کند.
  • کمک به کسب و کار در فروش تلفنی و اینترنتی.
  • مشاور فروش باید اصول فروش را آموزش دهد.
  • یکی دیگر از وظایف مشاور فروش، یافتن مشتری است. پیداکردن مشتری برای کالا های یک کارخانه یکی از مهم ترین وظایف مشاوران فروش می باشد. آن ها با استفاده از نمونه دریافتی کالا ها از شرکت، به دنبال مشتریان در فضا های مجازی می گردند. علاوه بر آن، با استفاده از تجربیات خود به ارگان های مختلف سر می زنند تا بتوانند بخشی از اجناس شرکت را به آن ها نیز بفروشند. 

 

خدمات رایگان مشاور فروش مویرگی در سایت سانسل

 

​​​​​​​

  • sansell avataj
  • ۰
  • ۰

تبلیغات یکی از نیاز های قطعی برای فروش در اینستاگرام یا هر بستر دیگری است. برای تبلیغات در اینستاگرام به بلاگرها، اینفلوئنسرها و پیج‌های بزرگ خبری و رسانه‌ای نیاز دارید. با پرداخت مبلغی می توانید تبلیغات خود را به عهده این افراد بگذارید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا بلاگر یا پیجی که می خواهید تبلیغاتتان را به آن بسپارید، مخاطبانی دارد که مربوط به فعالیت شما باشند یا نه. اگر اینطور نباشد تاثیر مطلوب را دریافت نخواهید کرد. البته شرکت هایی مثل دیدوگرام هم با توجه به سرمایه شما می توانند بهترین تبلیغات را برایتان انجام دهند. 
 

 

دوره رایگان آموزش فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 

  • sansell avataj