sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

خدمات مشاور فروش تلفنی شامل چهار اصل اساسی و مهم می شود که با رعایت این چهار اصل که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، شما می توانید نتیجه استراتژی فروش تلفنی خود را از آن رو به این رو نمایید.  این چهار اصل به شرح زیر می باشند:


اصل اول؛ جلب نظر مشتری به سمت خودتان: 
این اصل یکی از مهم ترین اصولی است که باید در یک فروش تلفنی رعایت شود. در نظر داشته باشید که بدون جلب نظر مشتری، دست و پای شما بسته خواهد بود و ادامه دادن مکالمه عملاً بی معنا تلقی می شود. یک مشاور فروش تلفنی، روش انجام این استراتژی را به شما یاد می دهد. 
یادتان باشد این شما هستید که به توجه شنونده و مشتری نیاز دارید پس باید تمام تلاش تان را بکنید تا در این کار موفق ظاهر شوید. اگر مشتری به صحبت های شما توجه نکند و شما نتوانید آن طور که باید از پس این وظیفه برآیید طبیعتاً تماس شما بدون هیچ نتیجه ای پایان خواهد یافت.

 

اصل دوم؛ علاقمند کردن مشتری به محصول: 
حالا که توانستید توجه مشتری و شخص پشت خط را به سمت خودتان جلب کنید و او را نسبت به صحبت هایتان مشتاق کنید، باید بروید سر اصل مطلب و آن چیزی نیست جز خود محصول؛ این کار، نسبتاً سخت است. مثلاً ممکن است شخص پشت خط به هیچ وجه نیازی به محصول شما نداشته باشد. پس برای اینکه بی گدار به آب نزنید، باید اطلاعات تان را نسبت به مشتری و‌ خواسته هایش افزایش دهید و ببینید که اصلاً مشتری شما چه نیازهایی دارد. 
با شناخت خواسته ها و نیازهای مشتری، درصد اینکه شخص درستی پشت خط شما قرار گیرد بالا می رود و همین موضوع به ظاهر ساده می تواند نتیجه تماس شما را بسیار متحول کند.

 

ادامه مطلب و خدمات رایگان مشاور فروش در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی