sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

از مرحله آشنایی با مشتری تا تبدیل شدن به مشتری واقعی مراحل سختی درپیش است که قیف فروش در این راه مزایایی دارد. در ادامه به این مزایا میپردازیم:

شناخت مشتری واقعی: مشتری واقعی به کمک این روش از میان کسانی که آگهی تبلیغ شما را مطالعه کردند یا وارد سایت شده‌اند، شناسایی می‌شود.
پیش‌بینی بازار: با استفاده از قیف فروش مشتری‌های واقعی و بالقوه را اندازه‌گیری میکنید و میتوانید پیش‌بینی از آینده بازار داشته باشید و میزان فروش خود را تخمین بزنید.
شناخت موانع فروش: با توجه به آمار سرنخ‌ها، مشتریان واقعی و بالقوه میتوانید موانع موجود را شناسایی کنید و برداشتن این موانع آمار فروش خود را بالا ببرید.
بازاریابی موثر: از این طریق مشتری‌ها را در مناطق مختلف میشناسید و بهترین راهکارها برای تبلیغات را میتوانید بکار بگیرید و میزان مشتری‌های واقعی را افزایش دهید.
شناخت تفکر و رفتار مردم: هربار چیزی مد میشود و این بخاطر شباهت رفتار و تفکر مردم است. فانل فروش رفتار مشتری‌هایی که جذب شده‌اند را بررسی میکند و در آگهی‌های بعدی سلیقه جامعه را مدنظر قرار میدهد تا افراد بیشتری جذب کند.

 

آموزش مراحل ساخت فانل فروش

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی