sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از مفاهیم فروش مهم پرسونای مشتری است. پرسونای مشتری به عبارت ساده یک مدل و الگو مبتنی بر تحقیق کردن از مشتریانی است که شما قصد دارید به آن‌ها محصول یا خدمت خود را بفروشید. در اصل پرسونای مشتری مشخص می‌کند مشتری ایده آل شما کیست، چه ویژگی‌هایی دارد، زندگی روزمره خود را چگونه می‌گذراند، با چه چالش‌هایی مواجه است و چگونه تصمیم‌گیری می‌کند. مشخص کردن پرسونای مشتری یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید. به وسیله پرسونای مشتری است که متوجه می‌شوید آیا فعالیت‌هایتان در راستای نیاز مشتری سازمان‌دهی شده است یا خیر!

 

انواع اصطلاحات و مفاهیم فروش در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی