sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

حالا که به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شدید نوبت به معرفی ویژگی های یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ایده آل و خوب می رسد. زمانی می گوییم سیستم CRM یک شرکت در حالت ایده آل سازمان دهی شده که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • این سیستم باید مجموعه‌ای از منابع داده ای سازمان باشد و بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز مشتری را فراهم کند.
  • قابل استفاده برای سازمان ها با ابعاد و اندازه های متفاوت باشد. 
  • اطلاعات را از بخش های مختلف سازمان جمع آوری کرده و به صورت منظم و متمرکز در آورد. یکی از مهم ترین ویژگی های یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل، این است که اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان را از بخش های مختلف سازمان جمع کرده و به صورت یک جا و منظم سازمان دهی کند.

 

اهداف استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی