sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

فرآیندهای مهمی در فروش تاثیر گذار هستند اما بیشتر تصمیمات خرید بر پایه احساسات انجام می شوند. بیشتر احساسات مشتری با توجه به محصول و مشتری شکل می گیرد. نوع احساس خریدار به کل شرکت، بر اساس نوع احساس خریدار به فروشنده شکل می گیرد. گوشزد کردن جزئیات واقعی مشکلات مصرف کننده و بیان مزایا، بهترین فرآیند فروش را تشکیل می دهد. 
پس از فروش و تحویل محصولات یا خدمات باید از رضایتمندی مشتری اطمینان پیدا کنید و تا مدت زمانی به شکایات و نگرانی های مشتری پاسخ دهید. اینگونه اطمینان دارید که یک فروش موفق داشته اید. اگر پاسخگوی نگرانی مشتری باشید خیلی سریع تر به شما اعتماد می کند.

بر اساس قانون تلاش غیر مستقیم، هرچه میزان تمرکز بر ارتباطات بیشتر باشد، فروش موفق تری خواهید داشت اما در صورت تمرکز بر فروش، برقراری ارتباط ضعیف تر می شود و در نتیجه احتمال فروش کمتر می شود. مهم ترین عامل در ارتباطات فروش، اعتماد و اعتبار است. مشتری باید به کارایی محصول و خدمات شما اعتماد داشته باشد. برای اینکه یک فروش موفق داشته باشید باید این را بدانید که صحبت کردن منجر به فروش نمی شود بلکه باید از نیازها و خواسته های مشتری بپرسید و با او ارتباط برقرار کنید.

 

برای اطلاع از قوانین فروش موفق به سایت سانسل مراجعه کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی