sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

وجه تمایز اصلی میان نام های تجاری، تجربه مشتری است. اگر برای مدیریت تجربه مشتری راهکارهای مناسب وجود نداشته باشد، همه جوانب کسب و کار تحت تاثیر قرار می گیرند. وجود مدیریت تجربه مشتری به دلایل زیر الزامی است:
کاهش میزان از دست دادن مشتری
به دست آوردن مشتری جدید، پرهزینه تر از حفظ مشتری فعلی است. جریان نقدینگی پایدارو حفظ 5 درصدی مشتریان که باعث افزایش سود 25درصدی شود، حفظ مشتری است. این روش های مدیریت تجربه مشتری کمک می کند تا با انتخاب درست منجر به کاهش میزان از دست دادن مشتریان شود.

 

افزایش درآمد با مدیریت تجربه مشتری
از دست دادن مشتری باعث کاهش درآمد می شود. با حفط مشتری می توان سود و میزان نقدینگی را افزایش داد و اگر مشتری از خدمات یا محصولات شما رضایت داشته باشد به یک مشتری وفادار تبدیل شود که این هم باعث افزایش درآمد است.

 

حس وفاداری در مشتری
رابطه مستقیمی میان کیفیت تجربه مشتری با میزان وفاداری و طرفداران برند وجود دارد. یعنی تجربه مشتری هر چقدر بهتر باشد احتمال وفادار سازی مشتریان به همان میزان افزایش می یابد. ایجاد حس وفاداری در مشتری باعث می شود که مشتری رضایتمند، برند شما را به دیگران معرفی کند.

 

 

آموزش اصطلاحات تجربه مشتری در سایت سانسل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی