sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

یادگیری نکات زیر در دوره آموزش فروش حرفه ای، برای تبدیل شدن به فروشنده حرفه ای و افزایش میزان فروش لازم است:

یادگیری تکنیک های فروشندگی
به دلیل گستردگی علم فروش و بازاریابی باید همیشه در حال یادگیری تکنیک های آن باشید. تکنیک های فروش با پیشرفت کسب و کارها پیشرفت می کند. در نتیجه آموزش فروش حرفه ای برای یک فروشنده حرفه ای بسیار لازم است.

برنامه ریزی
یکی دیگر از موارد مهم در آموزش فروش حرفه ای، برنامه ریزی است. برنامه ریزی برای اهداف یک فروشنده حرفه ای بسیار مهم است. برای رسیدن به اهداف و کنترل زمان بهترین کار، ثبت برنامه روی کاغذ است.

تقویت فن بیان در دوره آموزش فروش حرفه ای
فن بیان لازمه فروشندگی است. برای فروش باید بتوانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. آموزش فروش حرفه ای تقویت فن بیان را راه حلی مناسب برای شناخت خواسته مشتری می شناسد.

یادگیری استراتژی های فروش
برنامه ای که نشان می دهد چگونه می توان برای محصولات و خدمات خود مزیت رقابتی داشت و باعث جذب مشتری و افزایش فروش شود، استراتژی فروش گفته می شود. استراتژی فروش برای هر کسب و کار متفاوت است و در آن مواردی مثل اهداف و چشم اندازها، بررسی رقبا، شناخت مشکلات، راه های رسیدن به سود و... مشخص می شود. آموزش فروش حرفه ای لازمه ی موفقیت یک فروشنده را شناخت استراتژی های فروش می داند.

زبان بدن
اخیرا در آموزش فروش حرفه ای گفته شده که زبان بدن تا 55% بر ارتباطات تاثیر می گذارد. زبان بدن برای موفقیت در فروش و انتقال پیام به مخاطب نیاز است.

دانش محصول
شناخت محصول باعث فروش موفق می شود. برای اینکه ویژگی ها و مزایای محصول را بتوانید به خوبی به مشتری معرفی کنید لازم است ابتدا خودتان محصول را به خوبی بشناسید. آموزش فروش حرفه ای تکنیک های برای فروشندگان در نظر گرفته تا بتوانند در این مرحله موفق باشند.

نگرش استراتژیک در آموزش فروش حرفه ای
اولویت بندی در ایجاد نگرش درست درباره ارتباط آینده با مشتری و شناخت فرصت های فروش را پس از شناخت محصول رعایت کنید. استفاده از قیف فروش در این مرحله کمک می کند مخاطبان هدف را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

بهترین مذاکره کننده باشید
اصول مذاکره در فروش به فروشندگان کمک می کند. آموزش فروش حرفه ای نکات زیر را در هنگام مذاکره ضروری می داند:

  • در مذاکره با مشتری پرانرژی باشید
  • از بدگویی در مورد رقیبان بپرهیزید
  • از صفت های واقعی و جذاب برای توصیف محصول خود استفاده کنید
  • زمان صحبت به مشتری بدهید و از او سوال بپرسید تا بتوانید نیازهای او را کشف کنید

 

اهمیت لزوم تکنیک های آموزش فروش در سایت سانسل

 

​​​​​​​

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی