sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

برای فروش در آمازون از ایران به دو روش زیر می توان عمل کرد:

روش اول
در یکی از کشورهایی که در آنجا امکان فروش در آمازون وجود دارد، یک حساب بین المللی افتتاح کنید. سپس برای ثبت نام و فروش در آمازون از ایران با استفاده از شرکت هایی که در ایران فعالیت این سرویس را انجام می دهند، حساب بانکی با یک کردیت کارت تهیه کنید. برای افتتاح حساب بین المللی، در گوگل موارد را بررسی کنید.
به یاد داشته باشید که برای فروش در آمازون از ایران و افتتاح حساب این دو سوال مهم را از شرکت هایی که این کار را برعهده می گیرند بپرسید:
آیا حساب بانکی قابلیت برداشت، واریز و کار با آمازون را دارد یا خیر؟
آیا این حساب بانکی قابلیت اتصال به درگاه پیونیر یا هایپر والت را دارد یا خیر؟
در صورتی که شرکت این اطلاعات را نداشت، اسم حساب بانکی را در قسمت help آمازون سوال کنید. در هنگام پرسش از آمازون اگر نام کشور محل اقامت شما را پرسیدند، به دلیل اینکه در لیست کشورهای مورد تایید آمازون نیست، باید اسم کشوری که حساب بانکی آن را دارید بگویید. اما امیدواریم برای فروش در آمازون از ایران، نام ایران در لیست مورد تایید قرار بگیرد و با سایت آمازون فارسی فعالیت فروش را شروع کنیم.

 

روش دوم
روش پیشنهادی دیگر برای فروش در آمازون از ایران، استفاده از حساب بانکی و کردیت کار، دوستان و آشنایان در کشور های دیگر است.

 

دوره رایگان آموزش فروش در آمازون در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی