sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

چند نمونه از تکنیک‌های فروش مستقیم که برای بیشتر مواقع قابل استفاده است را بیان می‌کنیم:

(features - advantages - benefits) FAB 
تکنیکFAB شامل سه مرحله است و از معروف ترین تکنیک‌های فروش مستقیم. 

مرحله اول ویژگی است که ویژگی های شرکت یا محصول خود را بیان می‌کنید. مرحله دوم مزایا که کارآیی ویژگی‌ها را بیان می‌کند. مرحله سوم بیان تاثیرات مثبت بر مشتری.

اشتباه رایج در این تکنیک، نادیده گرفتن نیازهای مشتری و ارزیابی زیاد دانش فروشندگان است. 

 

تکنیک "من در کنار شما هستم" 
در این تکنیک وانمود می‌کنید که در مشتری هستید. چه در یک مکان باشید چه در حال تماس یا چت، طوری برخورد کنید که مشتری احساس کند در کنار او هستید.

 

لطف خالصانه
لطف خالصانه در ایجاد تمایل گیرنده برای بازگشت دادن آن قدرتمند بوده است. برای شروع فروش خود به دیگران لطف خالصانه داشته باشید برای مثال ارسال رایگان، ارسال کارت پستال به مناسب خاص و...

 

ارائه دلیل موجه
یکی دیگر از تاثیر گذار ترین تکنیک‌های فروش مستقیم، بکارگیری یک دلیل موجه است. استفاده از کلمه "به دلیل..." در درخواست‌ها احتمال پذیرش را افزایش می‌دهد و سپس با استفاده از دیگر تکنیک‌های فروش مستقیم می‌توانید آن را پیگیری کنید.

 

جمع کنید - پاسخ دهید - تحویل دهید – بستن معاملات
جمع‌آوری اطلاعات، پاسخ به اطلاعات، انتقال اطلاعات و درخواست خرید از مراحل مهم در این قسمت هستند.

 

برای اطلاع از دسته بندی انواع فروش مستقیم به سایت سانسل مراجعه کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی