sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

چهارمین گام در نوشتن پلن فروش مشخص کردن شاخص های اصلی عملکردی است. از این طریق متوجه می شوید که برنامه فروش شما درست عمل می کند یا نه. این کار برای تدوین استراتژی های آینده هم بسیار با اهمیت است. شرکت هایی برنامه توسعه فروش موفق دارند که در زمان تهیه پلن فروش حداکثر 5 شاخصه کلیدی داشته باشند و بقیه شاخصه ها را به مرور زمان اضافه کنند. برای اینکه شاخص های عملکردی یک شرکت تاثیر بهتری داشته باشد، بهتر است جلساتی برای تبادل نظر با تیم فروش به طور منظم تشکیل شود.

 

برنامه ریزی فروش در نمونه پلن فروش در سایت سانسل
 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی