sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

پس از این که تا حدودی اعتماد مشتری را جلب کردیم، باید تلاش کنیم مستقیما بر روس احساسات آن تاثیر بگذاریم. یکی از اشتباهات بزرگ که فروشندگان فروش خدمات و کالا انجام می دهند، بیان توضیحات بیش از حد درباره کالا و خدمات است در صورتیکه مشتری باید از سودی که از خرید کالا یا خدمات میبرد مطلع شود. خوب بودن خدمات دلیلی برای خرید مشتری نیست پس بهتر است مشتری نفعی که از خرید می برد را بداند.

 

 

برای اطلاع از راه های اعتماد سازی در فروش خدمات به سایت سانسل مراجعه کنید.
 

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی