پس از این که تا حدودی اعتماد مشتری را جلب کردیم، باید تلاش کنیم مستقیما بر روس احساسات آن تاثیر بگذاریم. یکی از اشتباهات بزرگ که فروشندگان فروش خدمات و کالا انجام می دهند، بیان توضیحات بیش از حد درباره کالا و خدمات است در صورتیکه مشتری باید از سودی که از خرید کالا یا خدمات میبرد مطلع شود. خوب بودن خدمات دلیلی برای خرید مشتری نیست پس بهتر است مشتری نفعی که از خرید می برد را بداند.
برای اطلاع از راه های اعتماد سازی در فروش خدمات به سایت سانسل مراجعه کنید.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.
آدرس ها:
http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/
[گل]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥