sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

پس از آموزش فروش در تلگرام و ساخت کانال فروش حرفه ای، در ادامه به چند استراتژی برای روش محصولات در این شبکه اجتماعی می پردازیم.

گاو بنفش
کتاب گاو بنفش اثر ست گودین از مهم ترین کتاب ها در زمینه فروش و کسب وکار است. ست گودین در کتاب خود ماجرای زیر را بیان کرده:

"هنگام رانندگی در فرانسه مجدوب گاوهایی شدم که در مرتع کنار جاده می چریدند. از شیشه ماشین این منظره را تماشا کردم و لذت بردم. پس از دقایقی گاوهایی شبیه به گاوهایی که دیده بودم، دیدم اما دیگر این صحنه کسالت آور و عادی بود.

دیدن گاوها پس از مدتی کسالت آور می شود حتی اگر بسیار زیبا و جذاب باشند. اما اگر یک گاو بنفش باشد، می تواند جذاب باشد."

این ماجرا برای هر کالایی که قصد فروش در تلگرام داشته باشید، صدق می کند. در صورت خدمات و کالاهای شما تکراری باشد، دیگر مشتری رغبتی برای دنبال کردن و خرید از شما ندارد. در نتیجه برای موفقیت در بین رقبا و موفقیت باید گاوتان را بنفش کنید.

 

قلاب همیشه آماده
یک قلاب همیشه آماده برای جذب مخاطبانتان داشته باشید. برای مثال طبق قانون قلاب فیلم های موفق و مطرح در دقایق اول فیلم با قلاب هایی که درست کرده اند، مخاطب را جذب کرده اند.

هنگام تولید محتوا باید ایجاد کنجکاوی و داستان پردازی بکنید و از این طریق قلاب هایی برای جذب مخاطب آماده کنید و از این طریق باعث افزایش فروش در تلگرام شوید.

 

جلب اعتماد کاربران
جلب اعتماد کاربران از مهم ترین استراتژی ها در فروش اینترنتی و البته فروش در تلگرام است. حتی اگر همه مراحل به خوبی پیش رفته باشد اما کاربران به شما اعتماد نداشته باشند، موفق نخواهید شد. نکات زیر می تواند باعث جلب اعتماد مشتری و افزایش شود:

اشتراک گذاری دائم کد های رهگیری، عکس از رضایت مشتریان و... در کانال فروش. حتی می توانید در یک کانال جدا قرار دهید. اگر مطالب مربوط به رضایت مشتری را در کانال جدید قرار دادید و لینک آن را هم در توضیحات اصلی قرار دهید، باعث جلب اعتماد مشتری در ابتدای ورود به کانال می شود.
کد های رهگیری و عکس های رضایت مشتریان را به گونه ای در کانال فروش در تلگرام قرار دهید که به طور واضح مشخص باشد مربوط به شما است. این کار حتی شما را از شر سواستفاده گران در امان نگه می دارد.
در انتهای چت ها با مشتری و روی بسته های ارسالی خود حتما نام کانال را بنویسید.
پایین بودن نرخ بازدید پست ها و تعداد کاربران باعث سلب اعتماد می شود. زیرا میزان گمانه زنی ها را در مورد فیک بودن بالا می برد.

 

وارد کردن مشخصات کامل
ارائه توضیحات کامل و دقیق از خدمات و محصولات، نشان از حرفه ای بودن است. ارائه توضیحات کامل باعث ایجاد حس رضایت و شادمانی در مخاطب می شود. در نتیجه باعث افزایش میزان تمایل خرید و فروش در تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می شود.

همچنین در یک تصویر جدا مراحل ثبت سفارش و خرید را بطور دقیق توضیح دهید و آن را پین کنید. در تمامی پست های خود آیدی ادمین را قرار دهید. همه این کار ها باعث سهولت در خرید و افزایش فروش در تلگرام می شود.

 

 

آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی