sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

در فروش پیچیده افراد زیادی قبل از تصمیم گیری خرید باید آن را تایید کنند. برای اشخاص خارج از شرکت پروسه تصمیم گیری پیچیده است و آشکار و واضح نیست. فروشنده در فروش پیچیده باید از روش هایی متفاوت از روش های سنتی استفاده کند. ساختار در هر فروش پیچیده عامل اصلی است نه محصول یا قیمت. برای اینکه یک تعریف بهتر از فروش پیچیده داشته باشیم می توانیم بگوییم عناصر زیر در  فروش پیچیده معمولی دخالت دارند:

  • سازمان خریدار که حق انتخاب دارد. پروسه تصمیم گیری در این سازمان پیچیده است و برای کسانی که خارج از سازمان هستند آشکار نیست.
  • سازمان فروشنده که حق انتخاب دارد

تعدادی از مسئولان در هر دو سازمان مشغول کارند. در فروش پیچیده، فروشنده باید از متدهای بهتری بجز متدهای سنتی استفاده کند.

 

تکنیک های موفقیت در فروش پیچیده در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی