sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

در این قسمت به فعالیت های متخصصان فروش B2b می پردازیم. بیشتر فعالیت های فروش B2b مربوط به تکنیک ها و بستن معاملات فروش است. طبق آمارها 47% از مشتریان جذب شده توسط نمایندگان فروش جذب شده اند و نه از طریق بازاریابی، مراجعه مشتری و یا خدمات مشتری.
برخی از موارد زیر اگر چه مربوط به B2C هستند، اما نمونه هایی از فعالیت های کلیدی فروش B2B به شمار می آیند:

  • صلاحیت لید ورودی از طریق تحقیق
  • شناسایی ذینفعان اصلی در مشاغل
  • برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل و اطلاع رسانی
  • جذب لیدها و ایجاد روابط پایدار با آنها
  • تنظیم قرارها و برنامه ریزی فعالیت های پیگیری
  • نظارت بر پیشرفت قیف فروش خود با کمک داده های مربوطه

برای رسیدن به بلوغ فروش B2b اگر فعالیت های روزمره بیشتر حول شروع و توسعه روابط خریدار باشد، ممکن است مدتی طول بکشد. پس نمایندگان فروش باید زمان خود را بر اساس بازده بلند مدت تنظیم کنند.

 

انواع استراتژی فروش B2b در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی