sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

حتماً می دانید که اگر کارآفرینی و اشتغال در سطح یک جامعه زیاد شود، آن جامعه مسیر رو به رشدی را در زمینه های مختلف اقتصادی تجربه خواهد کرد. ایجاد اشتغال و کارآفرینی علاوه بر تخصص نیاز به آگاهی از مبانی اصلی فروش دارد، نیاز به یک فروش درست و خوب دارد. 
پس یک آکادمی فروش سعی می کند تا با ارائه مطالب مورد نیاز در زمینه ابعاد مختلف فروش، مجموعه های کاری مختلف را با روش های مختلف فروش و اصول هر کدام آشنا سازد تا آن ها نیز بتوانند با تکیه بر این مطالب، شرایط کسب و کار خود را موقعیت موفقیت آمیزتری قرار دهند. 
از این رو مواردی همچون مشاوره تخصصی جهت افزایش فروش توسط افراد متخصص و با تجربه، آموزش مهارت های فروش حرفه ای توسط مدرسان تحصیل کرده و متخصص، ارائه راهنمایی های مختلف و همکاری در جذب و استخدام نیروی شایسته فروش برای کسب و کارهای مختلف، برگزاری دوره های درون سازمانی و عمومی در زمینه های مختلف فروش به صورت عمومی و تخصصی، ارائه محصولات صوتی و تصویری و کتاب، امکان ارائه خدمات کوچینگ تخصصی و ارائه مقالات آموزشی کاملا کاربردی در زمینه فروش، می تواند از مهم ترین اهداف یک آکادمی فروش تلقی شود. 

 

 

وظایف آکادمی فروش در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی