sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

خدمات مشاور فروش مویرگی دارای مزیت های زیر است:

 

افزایش فروش محصول
این موضوع یکی از مهم ترین مزیت هایی است که می توانیم برای خدمات مشاور فروش مویرگی بیان کنیم. چیزی که در فروش هر محصول بسیار بدیهی به نظر می رسد، این است که تولید کننده بتواند فروش محصول خود را تا حد خیلی زیادی بالا ببرد و وقتی راهی برای عملی کردن این نقشه وجود داشته باشد، چرا که نه! 
استراتژی فروش مویرگی به حدی زود به نتیجه می رسد و همین حاصل شدن نتیجه در مدت زمان کم، می تواند تولید کننده و پخش کننده را ترغیب کند که از این روش برای فروش محصول خود استفاده نمایند. چرا که شما محصول خود را در طیف گسترده ای از بازار پخش می کنید و امکان ندارد که این استراتژی در فروش شما تاثیرگذار نباشد.

 

کم کردن ریسک بازگشت پول 
تنوع در بسترهای فروش باعث می شود تا سرمایه شما پخش شود و از این موضوع که شما تمامی محصولات خود را در یک بستر خاصی به فروش برسانید جلوگیری می کند. از این رو خیلی کم پیش می آید که شما در این استراتژی با محدودیت بازگشت پول تان مواجه شوید. 

 

عدم محدودیت در پخش 
اگر شما مشتریان و مخاطبین محدودی برای پخش داشته باشید، طبیعتاً انعطاف موضوع پخش برای شما تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می کند؛ شما مجبور خواهید شد که بر طبق روال مخاطبین محدودتان، رفتار نمایید. از این رو وقتی مشتریان شما متنوع باشند، هیچ محدودیتی در این زمینه گریبان گیر شما نخواهد شد. به بیانی خیلی ساده، شما می توانید هر مشتری و بستر فروش که شما را محدود می کند و کار با آن برای تان آزار دهنده است را از لیست مخاطبین تان حذف نمایید. 

 

 

معرفی ویژگی های بهترین مشاور فروش در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی