sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

بهترین راه فروش در آمازون و کسب درآمد از این سایت خرده فروشی، افیلیت مارکتینگ است. تبلیغ کالا و خدمات و کسب کمیسیون بابت فروش آنها را افیلیت مارکتینگ می گویند. هیچ سرمایه ای  برای شروع به کار در افیلیت مارکتینگ آمازون نیاز نیست. 
انتخاب یک ویترین مناسب، نکته مهم در کار افیلیت مارکتینگ چه از طریق وب سایت آمازون و چه به واسطه وب سایت های دیگر است. به گروه محصولی که در آن زمینه فعالیت می کنید، ویترین گویند که انتخاب درست آن وابسته به علاقه شما و وضعیت بازار دارد. انتخاب ویترین هایی که رقابت در آن کم باشد، شانس موفقیت را افزایش می دهد. البته تنها میزان رقابت مهم نیست بلکه باید ویترینی را انتخاب کنید که در زمینه آن اطلاعات داشته باشید و به آن علاقه داشته باشید.
مرحله بعدی در این روش فروش در آمارون، راه اندازی یک وب سایت با انتشار محتوای مناسب و مداوم است. پس از انتخاب ویترین و راه اندازی وب سایت باید دائما محتوای یونیک درباره محصولاتی که قصد تبلیغ آن ها را دارید، منتشر کنید.
انتشار محتوا به دلیل اینکه باعث جلب مخاطب به وب سایت می شود، بسیار مهم است زیرا مخاطبانی باید باشند که محصول شما را خریداری کنند، در غیر این صورت کالایی نمی فروشید و کمسیون و درآمدی نخواهید داشت. برای تکمیل آموزش فروش در آمازون، این نکته را هم اضافه کنم که تا زمانیکه وب سایت شما رتبه بالایی در گوگل نداشته باشد و مخاطبان مناسب پیدا نکند، مورد تایید سایت آمازون نیست. حتی اگر فروش داشته باشید، باز هم نمی توانید از آمازون درآمد دریافت کنید.
پس از مرحله تایید وب سایت توسط آمازون، می توانید به تبلیغ کالاهای مرتبط با ویترین خود در آمازون بپردازید. با ورود و خرید مخاطب از طریق سایت شما، حق کمسیون دلاری به شما پرداخت می شود.

 

 

آموزش روش های فروش در آمازون از ایران در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی