sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

وفادارسازی مشتری به برند و محصولات از مهم ترین اقدامات در بازاریابی به شمار می آید. وفاداری مشتریان می تواند در هزینه و انرژی برای ما صرفه جویی کند زیرا اگر به دنبال پیدا کردن مشتری جدید باشیم، حدود 5 تا 25برابر بیشتر باید هزینه کنیم نسبت به هزینه های وفادارسازی مشتری. برای گسترش کسب و کار وفاداری مشتریان کمک بسیار زیادی می کند زیرا در روند آگاهی از برند برای دیگران موثر است.

 

آموزش تکنیک های ساده و ارزان وفادارسازی مشتری در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی