sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

یک سرنخ در قیف فروش مراحل زیر را طی میکند تا به مشتری واقعی تبدیل شود:
انتقال آگاهی: کسب و کار باید به مشتری معرفی شود، تا مشتری از وجود شما آگاه شود. بدون داشتن اطلاعات و آگاهی نمیتوان محصولی رافروخت.
انتقال اطلاعات لازم و پیدا کردن علاقمندان: پس از آگاهی مشتری در فانل فروش باید با استفاده از تبلیغات، بنر و محتوی مختلف آموزش هایی ارائه دهید تا از مزایای محصول شما باخبر شوند تا بتوانند علاقه‌ مند به آن شوند.
ارزیابی محصول: کسانی که نسبت به خدماتتان احساس نیاز کنند، شروع به ارزیابی می‌کنند. به کمک تبلیغات میتوانید زمینه ارزیابی با دیگر رقبا را برای مشتری فراهم کنید.
تصمیم‌ گیری: این مرحله از فانل فروش بسیار مهم است. باید همه اطلاعات را بطور دقیق به مشتری بدهید تا هیچ نقطه ابهامی نداشته باشد، چون ممکن است در خرید از شما مردد باشد و به سراغ دیگر رقبا شما برای دریافت سوالات و نیاز خود برود.
خرید: برای اینکه مشتری‌هایی که تصمیم خرید خود را گرفته ‌اند اما هنوز مرددن را قانع به خرید کنیم، باید با پیشنهادی جذاب مثل تخفیف، خرید را قطعی کنیم.
مشتری وفادار و خرید مجدد: پایدار بودن یک کسب و کار به وفادار بودن مشتریان و خرید مجددشان بستگی دارد. برای اینکه مشتریان را در فانل فروش به مشتری وفادار تبدیل کنیم، خدماتی مثل پشتیبانی، گارانتی، پاسخ به سوالات و... باید در نظر بگیریم و اجرا کنیم.

 

 

آموزش ساخت فانل فروش در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی