sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

در خرید حضوری بیشتر جذب مغازه هایی می شویم که ویترین جذاب و مرتبی دارند و برای تماشای ویترین فروشگاه های بهم ریخته و نامرتب رغبتی نداریم. عکس ها و چیدمان آن ها در صفحه اینستاگرام نقش ویترین مغازه ها را دارند. دوره های آموزش فروش در اینستاگرام علاوه بر زیبایی و چیدمان عکس ها بر کیفیت عکس ها هم تاکید دارد. زیرا یکی از ملاک هایی خرید اینترنتی باید داشته باشد این است که بتواند حس لمس جنس محصول، اندازه و... را به مشتری بدهد و اگر عکس ها بدون کیفیت باشند، این امکان را به مخاطبان نمی دهند. برای کسب نتیجه بهتر در این زمینه حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • به منظور اینکه مخاطب متوجه اعتبار و حرفه ای بودن شما شود، خودتان از محصولات عکس برداری کنید و از عکس های آماده اینترنت استفاده نکید.
  • برای اینکه مشتری بتواند دید بیشتری به محصول داشته باشد از زاویه های مختلف آن عکس بگیرید و پست مربوط به محصول را حالت آلبومی آپلود کنید.
  • برای جلب توجه مشتری حتما یک تم و استایل مشخص برای پیج خود در نظر بگیرید.
  • از مدل و اشخاص و یا محصولاتی مثل ساعت، لباس، کفش و غیره برای نشان دادن جلوه محصولات استفاده کنید.
  • از نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برای زیبایی و جلوه بیشتر عکس محصولات استفاده کنید.

 

معرفی محصولات مناسب برای فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 

​​​​​​​

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی