ویروس کرونا بر روی رونق و یا رکود کسب و کارها هم تاثیر شگفت انگیز زیادی داشت که با چالش های شغلی زیادی همراه بود. با شیوع ویروس کرونا بینش مشتری به شدت دگرگون شد. مهم ترین تغییرات رفتار مشتریان در این دوره؛ رشد خرید آنلاین، کم شدن استفاده از پلاستیک، دورکاری و کار در خانه است که نحوه تعامل مشتری با برندها را دگرگون کرده است.
کارشناسان و بازاریابان حرفه ای فروش باید در طول زمان و به طور مستمر بینش مشتری را استخراج کنند تا درک درستی از هدف ها و نیازهای جدید مشتریان داشته باشند.
بررسی ویژگی های بینش مشتری B2b و B2c در سایت سانسل