sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

ویروس کرونا بر روی رونق و یا رکود کسب و کارها هم تاثیر شگفت انگیز زیادی داشت که با چالش های شغلی زیادی همراه بود. با شیوع ویروس کرونا بینش مشتری به شدت دگرگون شد. مهم ترین تغییرات رفتار مشتریان در این دوره؛ رشد خرید آنلاین، کم شدن استفاده از پلاستیک، دورکاری و کار در خانه است که نحوه تعامل مشتری با برندها را دگرگون کرده است.
کارشناسان و بازاریابان حرفه ای فروش باید در طول زمان و به طور مستمر بینش مشتری را استخراج کنند تا درک درستی از هدف ها و نیازهای جدید مشتریان داشته باشند.
 

 

بررسی ویژگی های بینش مشتری B2b و B2c در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی