sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

آموزش فروش در آمازون قبل از شروع هرکاری به این نکته تاکید می کند که برای فعالیت و فروش در آمازون حتما باید در لیست کشور های موجود آمازون باشید. در ادامه به نکات مهم برای فروشنده شدن در آمازون توجه کنید:
 
انتخاب محصول مورد نظر
پس از انتخاب اکانت بین دو اکانت حرفه ای و فردی، باید از میان 20 دسته بندی محصولات، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای فروش محصولات به هر تعدادی که می خواهید با پرداخت حق عضویت 39/99 دلار، اکانت حرفه ای را انتخاب کنید اما در صورتی که برای فروش در آمازون اکانت فردی را انتخاب کردید نیاز به حق عضویت ماهانه نیست اما بعد از فروش هر محصول باید 99 سنت بپردازید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هر دو اکانت پس از فروش محصولات باید هزینه بپردازید.
 
اضافه کردن محصولات به آمازون
محصولات را یکی یکی به لیست اضافه کنید و اگر اکانت فروشندگی حرفه ای همه محصولات را باهم آپلود کنید. در صورت بهینه کردن لیستینگ و یا استفاده از یک برنامه رونمایی یا لانچ میتوانید بازدید محصولات را افزایش دهید. در صورتیکه تمایل دارید پس از فروش، بسته بندی و ارسال سفارشات بر عهده شرکت آمازون باشد از روش FBA استفاده کنید.

 

روش های فروش در آمازون در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی