تلاش هایی که برای جمع آوری اطلاعاتی مثل بازار، اندازه بازار ومشتریان انجام می شود، تحقیقات بازار گفته می شود. برای مقایسه بهتر تحقیقات بازار و بینش مشتری می توان اینطور بگوییم که از طریق تحقیقات بازار می توانیم با خبر شویم چه اتفاقی افتاده و از طریق بینش مشتری می توانیم دلیل رخ دادن اتفاق را بفهمیم و کمک می کند تا بتوانیم بهترین تغییرات را برای کسب رضایت مشتری انجام دهیم.
بررسی اهمیت بینش مشتری در سایت سانسل
غ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.
آدرس ها:
http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/
[گل]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥