sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

سفر مشتری اولویت برتر دو سال آینده برای شرکت ها اعلام شده است. در مسیر بازاریابی با نقشه سفر مشتری می توان اقدام بعدی مشتری را  پیش بینی کرد. یکی دیگر از مزایای سفر مشتری افزایش رشد هر ساله شرکت ها است. موارد زیر برخی دیگر از مزایا است:

  • تسریع 18برابری چرخه خرید
  • افزایش 56 درصدی درآمد در cross-sell و up-sell
  • کاهش هزینه های خدمات مشتریان تا 10برابر در سفر مشتری
  • افزایش 5برابری درآمد از ارجاعات مشتریان
  • 54% بازده سرمایه گذاری بازریابی(ROMI)

 

برای اطلاع از تقسیم بندی سفر مشتری به سایت سانسل مراجعه کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی