sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

در این قسمت از آموزش ویزیتوری به تکنیک های ویزیتوری و فروش حضوری می پردازیم:
 
نمایش محصولات با کیفیت
در هر حوزه ای که فعالیت دارید سعی کنید محصولات خود را در اندازه ها و گونه های مختلف به نمایش بگذارید. برای مثال اگر یک عکاس هستید، عکس را در اندازه های مختلف به نمایش بگذارید. این گونه مشتری می تواند محصولاتی که می توانید ارائه دهید را ببیند و انتخاب راحت تری داشته باشد.
 
ایجاد فضایی آرام و لذت بخش
یکی دیگر از مواردی که در آموزش ویزیتوری تاکید می شود ایجاد فضایی آرام و لذت بخش است. پس باید با استفاده از تجهیزات عالی و بروزمحیطی حرفه ای ایجاد کنید. اینگونه ارزش و کیفیت کارتان به مشتری ثابت می شود.
 
ارائه حداقل گزینه ها
ارائه گزینه های زیاد به مشتری باعث گیج شدنشان می شود و اینگونه دیگر تمایل به خرید ندارند. نکته مهم در آموزش ویزیتوری این است که برای مثال از بین 300نمونه کار خود، بین 50 تا 75 مورد با کیفیت تر را در قالب یک آلبوم نمونه کار به مشتری ارائه دهید.

 

 

ادامه مطلب را در سایت سانسل بخوانید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی