sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

یکی از مباحث مهمی که در آموزش فروش باید به آن اشاره شود، اشتباهات رایجی است که در کسب و کارها انجام می شود. در صورتیکه از این اشتباهات مطلع باشیم در مواقع مشابه از انجام آن کار پرهیز می کنیم. به همین دلیل در این مقاله آموزش فروش، برخی از این اشتباهات را بررسی می کنیم:


تفسیر مراحل فرآیند فروش
مراحل کسب و کار را مشتریان حرکت می دهند پس باید اقدامات مشخص و معینی را تعریف و شناسایی کنید. در غیر این صورت تیم فروش درک درستی از آنچه باید برای مشتری انجام دهد، ندارد و این اشتباه فرآیند فروش را با مشکل مواجه می کند. پس از تعریف فرآیند فروش آن راثبت کنید، به اشتراک بگذارید و با تیم خود تمرین کنید.

داشتن یک روش فروش
برخی از تیم های فروش فقط یک روش فروش را اجرا می کنند و برخی دیگر روش های مشهور را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند و نکات مفید هر روش را با یکدیگر ترکیب می کنند و این خوب است که از اتفاقات جدید و درحال تغییر آگاه باشید. دوره آموزش فروش برای پیدا کردن مشتریان جدید و نگهداری از مشتریان قبل این روش را تایید می کند که با استفاده از رویکرد های مختلف روش های مدیریت فرآیند فروش را ایجاد کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که کل فرآیند فروش شما همیشه در حال تغییر است.

فراموش کردن فرآیند فروش عامل پیشرفت
فرآیند فروش جامع و کامل نیست و همیشه باید بدنبال پیشرفت در کار باشید به همین دلیل باید با تیم فروش خود که از طریق فرآیند فروش شما کار می کنند و با مشتریان در ارتباط هستند مشورت کنید و بطور مداوم فرآیند های خود را اندازه گیری کنید. پایبندی به یک فرآیند فروش حتی اگر در آن موفق باشید، سودمند نیست و روزی باعث ضرر و زیان شما می شود.

نکته ای مهم که در آموزش فروش باید به یاد داشته باشید، توسعه مداوم و بهبود فرآیند فروش و بهبود کار تیم فروش است.

 

دوره رایگان آموزش فروش حرفه ای در سایت سانسل

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی