sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

sansell

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش

  • ۰
  • ۰

داشتن آگاهی از یک محصول و برقراری تماس تلفنی برای موفقیت در کلدکالینگ کافی نیست و راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت و جلوگیری از دلسرد شدن وجود دارد که به آن اشاره می کنیم:
انتخاب طرح تماس
داشتن یک اسکریپت مکالمه به معنای داشتن طرح تماس نیست بلکه فقط بخشی از طرح تماس است. در طرح تماس برای کلد کالینگ همه جوانب باید بررسی و برای آن ها برنامه ریزی شود. موارد مربوط به طرح تماس شامل تهیه لیست مشتریان هدف، طرح مدیریت تماس ها، نحوه مکالمه با مشتری های مختلف، زمان بندی و برنامه ریزی برای ایجاد کلد کالینگ، طرح ریزی برای قانع کردن مشتری در ثانیه‌های اول تماس می شود.

ارائه پیشنهادات ویژه در کلد کالینگ
پیشنهاداتی مثل فروش عمده و تخفیفات ویژه به مشتری باعث موفقیت در کلد کالینگ می شود. برای ترغیب مشتریان احتمالی به خرید، بهترین تاکتیک آگاه کردن مشتری از زمان تخفیف و یادآوری مجدد در دوران تخفیف است.

شناخت رقبا
رقابت با رقبای موفق و فعال در زمینه های نحوه ارائه محصول، خدمات پس از فروش و... در افزایش فروش کمک زیادی می کند. شناسایی نقاط قوت و ضعف حریف می تواند منجر به کلد کالینگ موفق شود. در طول تماس باید هوشمندانه عمل کنید و برند رقیب را بطور غیر مستقیم با برند خود مقایسه کنید.

 

 

ادامه راهکارها را در سایت سانسل بخوانید
 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی